رئیس پلیس آگاهی لرستان:

کلاهبردار یک میلیاردی در خرم‌آباد شناسایی شد

خرم آباد –جام جم آنلاین- رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد
کد خبر: ۱۳۶۹۸۶۱
به گزارش جام جم آنلاین لرستان سرهنگ عبدالرضا رخشان، اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده توسط مأموران مشخص محرز شد، شاکی مالک یک باب واحد مسکونی در شهرستان خرم‌آباد بوده که یک نفر با تهیه قولنامه صوری و جعل امضای مالباخته آن را به فرد دیگری فروخته است.
رئیس پلیس آگاهی لرستان خاطرنشان کرد: در اقدام بعدی مأموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
رخشان اضافه کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی پلیس و مواجه شدن با دلایل و مستندات و احراز جعلی بودن اسناد توسط کارشناسان پلیس آگاهی به کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال معترف شد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مرجع خواهان تحویل داده شد.
وی بیان کرد: مردم قبل از انجام هرگونه معامله از دفاتر مشاوره املاک اطمینان حاصل و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها