امام جمعه ساوه:

هدف دشمن تخریب مسئولین انقلابی است

امام جمعه ساوه گفت: نباید اجازه بدهیم دشمنان حقیقت نظام اسلامی را واژگون کنند زیرا دشمن در صدد تخریب مسئولان انقلابی است.
کد خبر: ۱۳۶۹۶۰۸

ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین : حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه اظهار کرد: سخنان بسیار مهم و کاربردی رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بسیار کاربردی بود و رسالت و مأموریت ما را اعلام کردند.

وی افزود: نباید اجازه بدهیم دشمنان حقیقت نظام اسلامی را واژگون کنند چرا که تمام تلاش دشمن این است که هویت نظام مقدس اسلامی، آرمان‌های امام شهدا را زیر سوال ببرند.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه دشمن در صدد تخریب مسئولان انقلابی است، گفت: وظیفه قدرشناسی وظیفه سنگینی است و باید از مسئولین انقلابی قدردانی کرد.

حجت الاسلام جعفر رحیمی تصریح کرد: وجود امام رضا (ع) یک برکت بزرگ و عامل امنیت در ایران است اگر سخنان امام رضا (ع) را در مدینه و ایران مقایسه کنیم وجود نازنین حضرت با ایرانیان بسیار صمیمی سخن گفته است.

وی با اشاره بر پرهیز از اسراف گفت: اسراف یکی از معضلات بزرگ جامعه است، اسراف در مصرف آب، برق و گاز، بنزین، اسراف در پوشاک و نقلیه، ضایعات غذا در منازل و رستوران‌ها سرسام‌آور است.

وی افزود: از زائران حج انتظار می‌رود از این فرصت طلایی استفاده کنند چشم و هم چشمی‌ها را رها کرده و دنبال رضایت ذات اقدس الهی باشند، از اسراف بپرهیزید و از خرید در عربستان به جد پرهیز کنید.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: جامعه اسلامی باید دارای تربیتی اقتصادی باشد زیرا که نظام اقتصادی حاکم بر حیات فرد و جامعه اگر با اندازه داری و محاسبه باشد زمینه‌ای سازنده برای رشد مادی و معنوی افراد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها