طرح ترافیک تغییر می‌کند
طرح 30 ساله تهران در آستانه تحول

طرح ترافیک تغییر می‌کند

سخنگوی شهرداری تهران مطرح کرد؛

نحوه اجرای طرح ترافیک از روز شنبه

سخنگوی شهرداری تهران با تشریح نحوه اجرای طرح ترافیک از روز شنبه ۲۱ خردادماه گفت: شهروندان تهرانی برای رزرو طرح ترافیک نیازی به ورود به سامانه تهران من ندارند.
کد خبر: ۱۳۶۹۵۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، هفته گذشته بود که سامانه‌های شهرداری تهران و تهران من دچار اختلال شد و بر همین اساس شهرداری تهران اعلام کرد که تا روز چهارشنبه نیازی به رزرو طرح ترافیک در سامانه تهران من وجود ندارد.

اما با توجه به آغاز هفته جدید برای شهروندان این سوال به وجود می‌آید که نحوه رزرو طرح از روز شنبه و پس از پایان مهلت زمانی اطلاعیه شهرداری تهران چگونه خواهد بود.

عبدالمطهر محمدخانی در گفتگو با مهر با اشاره به چگونگی رزرو طرح ترافیک در روز شنبه ۲۱ خردادماه گفت: نحوه رزرو طرح ترافیک در سامانه تهران من برای روز فردا همانند روزهای گذشته خواهد بود.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهروندان تهرانی برای رزرو طرح ترافیک نیازی به ورود به سامانه تهران من ندارند و همانند روزهای گذشته ورود به طرح ترافیک الزامی به رزرو ندارد و هزینه ورود تهرانی‌ها به محدوده طرح ترافیک از کیف شهروندی آن‌ها کسر خواهد شد

وی با اشاره به تغییر زمان طرح ترافیک با توجه به تغییر ساعت ادارات عنوان کرد: ساعت طرح ترافیک از روز شنبه تغییری نخواهد کرد.

محمدخانی اذعان کرد: هفته آینده شورای ترافیک برگزار می‌شود تصمیماتی جدید در رابطه با تغییر ساعت طرح ترافیک در آن شورا اتخاذ خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها