معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی البرز

کشف بیش از ۲۰۰ تن کالای مصرفی احتکاری در البرز

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی البرز از کشف بیش از ۲۰۰ تن کالای اساسی مصرفی احتکار شده در چند روز اخیر در این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۳۶۷۳۰۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

سعید نوراللهی گفت: از مجموع کالا‌های کشف شده در یک هفته اخیر ۱۱۰ تن شکر، ۵۰ تن روغن خوراکی، ۴۰ تن آرد و بیش از چهارتن گندم بوده است.
او اضافه کرد: در ۲هفته اخیر بیش از ۱۴ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی توسط تیم‌های مشترک قضات تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز انجام شد و برای ۲ هزارو ۳۰۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.
نوراللهی گفت: برای رسیدگی به تخلفات واحد‌های صنفی، طبق اصلاحیه آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی در تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دیگر نیازی به احضار متهم و حضور وی در شعبه رسیدگی کننده نبوده و شعبه مبادرت به صدور رای می‌کند.
معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز یادآورشد: اجرای طرح ویژه نظارت بر نظارت بر واحد‌ها تولیدی و صنوف با محوریت احتکار کالا‌های ضروری در استان البرز اجرایی شده و با هرگونه تخلف صنفی برخورد می‌شود.
او یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۳۵.ir برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان ارائه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها