در این آخر هفته هم تلویزیون آثار متنوعی را در ژانرهای مختلف روی آنتن می‌فرستد.
کد خبر: ۱۳۶۶۸۲۱

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن ته‌چین، پرستار پدر، بچه‌رو بگیر، فروچاله، پرواز مرغابی‌ها، ماه درخشید، سلول شماره‌۷، لبخند در مراسم ترحیم، گرین‌لند، مخزن، زیر‌بام‌های شهر، سیگنال، تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد، خواب‌آب، بامزی و تاندربل، کلبه هورنر، ماشین دیوانه، تمپل گرندین، مرد عوضی، روز بازگشت، همشهری کین، مدرسه زندگی، خوش‌خیال، سپر، وقتی شنبه می‌آید، آژانس شیشه‌ای، به‌سوی ستارگان، غول‌های پاکتی، افسانه آرش، پهلوان هرگز نمی‌میرد، راز سرقت قطار، خانواده موروثی، برگزیت، دعوت، توریست و دیزی کوئوکا، ترسناک ترین حیوان دنیا و... از جمله این آثار هستند که امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شوند.

جنگ بین ایران و توران

بیننده‌های شبکه کودک می‌توانند فردا ساعت ۱۴ بیننده فیلم سینمایی افسانه آرش به کارگردانی علیرضا کاویان‌راد باشند. در این انیمیشن خواهیم دید: آرش در فضای جنگ بین ایران و توران توسط خرداد و خورشید بزرگ می‌شود و از کودکی، توانایی و شجاعت خود را در عرصه‌های گوناگون به اثبات می‌رساند. پادشاه افراسیاب، پادشاه توران، مرز میان ایران و توران را به رها کردن تیری وا می‌گذارد. تیر را در نهایت آرش پرتاب می‌کند که در ناباوری تا آن سوی جیحون می‌رود و بر تنه درخت گردویی می‌نشیند و... .

سردبیر پرماجرا

برای نوجوانانی که از مخاطبان پروپاقرص شبکه امید هستند، پیشنهاد می‌کنیم برای پایان هفته فیلم‌سینمایی خانواده‌موروثی را به کارگردانی کریستین کابیش فردا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ببینند. داستان فیلم با بازی دنیس زیخ، ماجرای زن جوانی است که مسؤولیت بزرگی به او واگذار می‌شود. ایزابل تانر در یک مجله مشغول به کار و به دلیل شایستگی و استعدادش به‌عنوان سردبیر انتخاب می‌شود. این ارتقا باعث به‌وجودآمدن شرایط مالی عالی نیز برای او می‌شود اما برایش ماجراهایی پیش می‌آید و ... .

یک پدر بازنشسته

برای مخاطبان شبکه یک هم فیلم‌سینمایی پرستار پدر را به کارگردانی راب دیاموند پیشنهاد می‌کنیم که فردا ساعت ۱۶ از این شبکه پخش می‌شود. در داستان فیلم با بازی کایلر استیون فیشر، شایلا مک‌کافری و کریگ لیندکوئیست آمده است: پدری در ابتدای سنین میانسالی، دچار آلزایمر زودرس شده و بازنشسته می‌شود. همسر و فرزندانش تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند محیط خوبی برای نگهداری و پرستاری از پدر ترتیب دهند اما یک روز در غفلت یکی از پسرها، پدر از خانه خارج می‌شود و راه خانه را گم می‌کند و ... .

یک جشن تراژدی

برای علاقه‌مندان به تماشای آثار چینی پیشنهاد داریم فیلم‌سینمایی فروچاله را به کارگردانی جی هون کیم امشب ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه از شبکه دوی سیما دنبال کنند. در این فیلم با بازی سئونگ وون چا، کیم سئونگ گیون و کوانگ سو لی خواهیم دید پارک دون و خانواده‌اش بعد از ۱۱سال صاحب‌خانه شده‌اند و به‌همین‌دلیل جشنی را در خانه گرفته و اقوام و دوستان‌شان را به خانه دعوت می‌کنند. در شب مهمانی باران شدیدی می‌بارد، باعث فرونشست زمین می‌شود، گودال عمیقی در زمین ایجاد می‌گردد و کل خانه همراه افراد در آن به گودال سقوط می‌کنند و ... .

استاد نقاشی در تلویزیون

دوستداران فیلم‌های ایرانی می‌توانند فیلم تلویزیونی لبخند در مراسم ترحیم به کارگردانی حسین قناعت را امروز ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما تماشا کنند. داستان فیلم درباره پژمان، استاد دانشگاه هنر نقاشی است که تصور می‌کند کسی قدر آثار و هنرش را نمی‌داند. او به این موضوع معترض و به‌همین‌دلیل معتقد است ازجمله هنرمندانی است که بعد از مرگش معروف می‌شود! براثر شوخی یکی از دانشجویان که از او آزرده است خبر مرگش به‌صورت پیامکی منتشر می‌شود و همه تصور می‌کنند او فوت کرده است و ... در فیلم تلویزیونی لبخند در مراسم ترحیم، آناهیتا همتی، اردلان شجاع‌کاوه، مریم معصومی، رامین ناصرنصیر، امیرحسین صدیق و کیوان ساکت‌اف نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شرط پیرمرد برای جوان

فیلم‌سینمایی خواب‌آب به کارگردانی فرهاد مهران‌فر برای مخاطبان شبکه چهار فردا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: جوانی که در سازمان آب کار می‌کند، پس از خراب‌شدن اتومبیلش در بیابان، به یک روستای متروکه می‌رسد. با کمک پیرمرد رنگرزی که تنها ساکن باقیمانده آن منطقه نیز هست، به داخل قنات خشکی می‌رود. شرط پیرمرد برای بیرون‌آوردن او از قنات، یافتن چشمه‌ای است که به اعتقاد وی در زیر زمین پنهان شده است و ... . پیام فضلی، حسین محجوب و مریم نحوی در این فیلم‌سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

موجودات بامزه

مخاطبانی که علاقه‌مند به تماشای آثار شیرین هستند می‌توانند فیلم‌سینمایی انقراض به کارگردانی دیوید سیلورمن و ریموند اس. پرسی را فردا ساعت ۹ از شبکه پنج ببینند. داستان این فیلم با بازی آدام دیوین، ریچل بلوم، کن جونگ و زازی بیتز، درباره فلامل‌ها، موجودات بامزه‌ای هستند که می‌خواهند جشن گل بگیرند ولی اد و آپ خواهر و برادری هستند که در میان گروه همیشه خرابکاری می‌کنند و این‌بار هم جشن گل‌ها را به‌هم‌می‌زنند و جبسون، رئیس گروه آنها را تنبیه می‌کند. آنها نمی‌توانند در جشن گل‌ها شرکت کنند و ... .

چه خبر از مخترع پودر لباسشویی

فیلم‌سینمایی مرد عوضی به کارگردانی محمدرضا هنرمند، امشب ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره فردی به‌نام خسرو پذیرش، مخترع یک پودر جادویی لباسشویی است که به یک کارخانه تولید پودر می‌رود تا با دیدن مدیرعامل، اختراعش را به تولید برساند. اما تصادفا از آسانسور پرتاب و به بیمارستان منتقل می‌شود...

پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، افسانه بایگان، حمید لولایی، نادر سلیمانی، زنده‌یاد رضا ژیان، محمود پاک‌نیت، رضا شفیعی‌جم، سیروس میمنت و زنده‌یاد عزت‌ا... مهرآوران در فیلم‌سینمایی مرد عوضی هنرنمایی‌کردند.

فاطمه عودباشی - گروه رسانه روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها