بسیاری از افراد استفاده از محصولات مراقبتی پوست و مو را خارج از محدوده امور واجب و ضروری می‌دانند، اما این در حالی است که استفاده از این مواد و محصولات گاهی تنها راه حل مناسب برای بهبود شرایط موها و پوست افراد تلقی می‌شود‌.
کد خبر: ۱۳۶۵۸۲۸
سرم‌های مو و صورت را می‌توان جزء کارآمدترین محصولات مراقبتی و بهداشتی دانست که ضمن حفظ سلامت پوست و مو، حالت آن‌ها را بهبود بخشیده و رضایت بخش می‌نمایند.


سرم مو چیست؟


سرم مو ماده‌ای مراقبتی است که امروزه مورد استفاده بسیاری از بانوان قرار می‌گیرد. برای افرادی که از حالت وز، خشک و زبر موهای خود رنج می‌برند، استفاده از این محصول ضروری تلقی می‌شود. وجود سیلیکون در فرمولاسیون سرم‌های مو به نرم و خوش حالت شدن آن‌ها کمک کرده و با تقویت تارها و ساقه‌های مو، در تقویت موهای آسیب پذیر موثر است.

در حقیقت سرم مو علاوه بر جنبه‌های درمانی و ترمیم موهای شکننده و آسیب دیده، با ایجاد حالتی نرم و درخشان در آن‌ها، سبب می‌شود از ظاهر موهای خود نیز لذت ببرید. تنها کافی است مقداری از این سرم را پس از شستشوی کامل موها بر روی قسمت‌های مختلف مو بریزید و سپس با حرکت انگشتان، کف سر و ریشه موها را ماساژ دهید تا ضمن کمک به جذب بهتر سرم در سلول‌ها و فولیکول‌های مو، خون رسانی در پوست سر به شکل مناسب صورت گرفته و تنفس پوستی به خوبی انجام شود.

بعد از جذب و خشک شدن سرم بر روی موها نیازی به آبکشی مجدد موها نیست. در کنار استفاده از سرم‌ها برای تقویت و زیبا سازی هر چه بیشتر موها، رسیدگی به پوست صورت و استفاده از مواد مراقبتی برای جلوگیری از ایجاد آسیب در آن نیز الزامی است.

سرم‌های صورت که با هدف آبرسانی، حفظ رطوبت و افزایش لطافت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توانند با جنبه‌های محافظتی و درمانی، از ایجاد تیرگی‌ها یا اثرات سوختگی در نتیجه تابش اشعه‌های نور خورشید نیز ممانعت کنند.‌ سرم مورینگا برای صورت یکی از بهترین محصولات مراقبتی و بهداشتی محسوب می‌شود که برای انواع پوست مناسب بوده و به دلیل بهره‌مندی از ویتامین C و هیالورونیک اسید، به شفافیت و جوان سازی هر چه بیشتر پوست کمک می‌کند.

در ادامه مقاله تعدادی از بهترین برندهای تولید کننده سرم مو را معرفی کرده و شما را با ویژگی‌ها و تاثیرات هر یک از این محصولات آشنا می‌نماییم‌.
 

معرفی 10 سرم مو با کیفیت در بازار


سرم مو سینره


قیمت سرم موی سینره در مقایسه با بسیاری از نمونه‌های موجود در بازار مناسب‌تر است و این شاخصه در کنار کیفیت و تاثیرات مثبت این محصول سبب افزایش محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان شده است. فرمولاسیون این محصول حاوی سیلیکون بوده و باعث می‌شود حالت خشک، شکننده، زبر و وز موها به حالتی نرم و پرلطافت تغییر یابد.

این سرم فاقد الکل بوده و مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن در موها می‌شود. وجود امگا ۳ و امگا ۶ در این محصول نیز باعث تقویت ریشه‌ها و ساقه‌های مو می‌شود و فرم خشن آن‌ها را از بین می‌برد. این سرم ویتامینه به دلیل بهره‌مندی از ویتامین‌های گروه A و E مواد مغذی را در مویرگ‌ها و سلول‌ها به جریان درآورده و به سلامت موها کمک می‌کند.


سرم مو سریتا


این سرم را می‌توان برای انواع موهای آسیب دیده، شکننده، مجعد، صاف و ... مناسب دانست‌. کیفیت سرم موی سریتا به سبب وجود سیلیکون، پروتئین، ویتامین E و کراتین در آن سبب افزایش استقبال برای خرید این محصول شده است.


سرم مو کریستال


سرم مو کریستال بهترین گزینه برای موهایی است که علاوه بر زیبایی به مراقبت نیازمند هستند. در بسیاری از موارد تاثیر حرارت اتو یا سشوار مو، اشعه‌های خورشید، آب و هوا و هورمون‌ها منجر به آسیب در تارهای مو شده یا حالت مناسب آن‌ها را از بین می‌برد.‌ سرم کریستال با آبرسانی به موها و ایجاد لایه حفاظتی مناسب بهترین شرایط برای رشد و استحکام هر چه بیشتر ریشه‌ها و ساقه‌ها را فراهم می‌کند‌.
 

معرفی 10 سرم مو با کیفیت در بازار


سرم مو لورآل


از دیگر محصولات مراقبتی ایده‌آل در بازار، سرم مو لورآل است که در قالب اسپری تقویت کننده به شادابی و لطافت موهای شما کمک می‌کند. اگر به دنبال محصولی برای رفع موخوره و تاثیرات منفی ناشی از حرارت یا عدم رطوبت هستید، سرم مو لورآل بهترین توصیه برای شما محسوب می‌شود.


سرم مو گلیس


سرم گلیس با تغذیه مناسب سلول‌ها و فولیکول‌ها، موهای کدر را درخشنده و براق می‌کند. این سرم با بهبود ۹۰ درصدی موخوره، موها را ترمیم کرده و حالتی شاداب و لطیف به آن‌ها می‌بخشد.


سرم مو ایوروشه


این محصول فاقد پارابن و رنگ‌های شیمیایی بوده و به نرم و درخشان شدن موها کمک می‌کند.‌ ساختار گیاهی سرم ایوروشه محتوی روغن جوجوبا و روغن بادام شیرین است که آبرسانی، افزایش ضخامت و ترمیم موها را تضمین می‌کند.
 

معرفی 10 سرم مو با کیفیت در بازار


سرم مو پریم


این محصول غنی از اسیدهای چرب و ویتامین‌های دسته A، D و E می‌باشد. برای موهای وز و خشک که آبرسانی در آن‌ها به شکل مناسب انجام نمی‌شود، استفاده از این سرم مناسب و کمک کننده است.


سرم مو گلینت


آبرسانی به ریشه‌های مو، استحکام ساقه‌های آن و تغذیه مناسب فولیکول‌ها از مهم‌ترین‌ تاثیرات این محصول به شمار می‌آید. سرم مو گلینت علاوه بر ایجاد حالتی لطیف و درخشان در موها، آن‌ها را در برابر عوامل آسیب محافظت می‌کند.


سرم مو پیگا ویوا


در ساختار این سرم از روغن دانه درخت چریش استفاده شده است که ضمن تغذیه مناسب سلول‌ها، از ریزش مو ممانعت کرده و تاثیرات حرارت و آلودگی را از بین می‌برد. کراتین هیدرولیز شده موجود در این سرم نیز به بازسازی ریشه‌های مو و لطافت و درخشندگی ساقه‌های آن کمک می‌کند.


خرید سرم مو


برای خرید بهترین سرم مو ابتدا باید با ویژگی محصول و تناسبش با جنس موهایتان آگاه شوید. به همین دلیل راحت‌ترین راه این است که به سمت خرید اینترنتی روی بیاورید. موتن رو نام یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین آرایشی و بهداشتی است که از طریق آن، می‌توانید ویژگی‌ها و مشخصات محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و سپس متناسب با نیازتان نسبت به خرید اینترنتی سرم مو اقدام کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها