ویژگی میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد

برای خرید میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد می بایستی با ویژگی ها و مزایا استفاده از آن آشنا شوید تا بتوانید سهولت در خرید را تجربه نمایید.
کد خبر: ۱۳۵۷۱۷۶
 
ویژگی میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد
 
در این مقاله سعی بر آن شده تا چکیده ای از ویژگی های مبلمان اداری استاندارد را مورد بررسی قرار دهیم.
 
ویژگی صندلی اداری استاندارد:

صندلی های استاندارد و ارگونومیک دارای تنوع در مدل و نوع ساخت می باشد که می توانید بسته به نوع کسب و کار از آنها استفاده نمایید این ویژگی ها شامل :

·       قابلیت تنظیم ارتفاع به وسیله جک های تعبیه شده برای استفاده با هر اندازه قد

·       دارای پشتی مناسب و برگرفته از مواد اولیه مناسب مانند فوم، اسفنج و ابر با قابلیت عدم افت ضخامت پس از استفاده و قابلیت تنظیم در حالت 90 درجه

·       دارای دو دسته در طرفین برای بهبود وضعیت نشستن در طولانی مدت و عدم خستگی

·       دارای حالت گردشی و بهره مندی از چرخ برای سهولت در جابجایی

·       برخورداری از عمق مناسب برای نشیمنگاه و به حداقل رساندن فشار بر روی ستون فقرات و قسمت نشیمنگاه

·       بهره مندی از پشتی گردنی برای محافظت از مهره های گردن برای کار در طولانی مدت

·       دارای انحنای S برای پر کردن گودی کمر و عدم ابتلا به امراض در نواحی کمر

به این نکته توجه داشته باشید که قبل از خرید صندلی باید میز خود را سفارش دهید و خریداری نمایید و نسبت به آن صندلی اداری استاندارد خود را خریداری نمایید.
 
 
ویژگی میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد

ویژگی میز اداری استاندارد:

میز های اداری دارای ویژگی های بسیاری است که در هنگام خرید باید به آنها توجه داشته باشید که عبارتند از :

·       میز اداری باید دارای ارتفاع مناسب و ایده آل باشد که این میزان ارتفاع باید بین 75 تا 85 سانتی متر باشد

·       ابعاد میز باید به گونه ای انتخاب شود تا بسته به نوع کاربری بتوان از آن استفاده نمود

·       مواد و متریال استفاده شده در میز های استاندارد باید از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده باشد. (متریال چوب ، فلز ، شیشه و... از بهترین مواد اولیه می باشد)

·       سطح رویه باید به اندازه ای باشد تا تمامی ادوات بر روی میز جانمایی شود.

با توجه به تنوع بالا در طرح و مدل ها ، قیمت میز اداری متغییر است. برخی از متریال ها مانند میز چوبی اداری قیمت بالاتری نسبت به سایر سبک ها و متریال ها دارند ، البته این محصول زیبایی و جلوه بیشتری به همراه دارد. میز اداری چوبی دارای یک پوشش از روغن رزین و یا روغن جلا برای زیبایی بیشتر میباشد 
 
ویژگی مبل اداری استاندارد:

مبلمان اداری استاندارد نیز مانند تمامی ادوات اداری دارای ویژگی ها و قابلیت های متنوعی هستند که باید قبل از خرید آنها را شناسایی نمایید و یک خرید مناسب را داشته باشید که این قابلیت ها عبارتند از:

·       برخورداری از متریال عالی و مناسب از بهترین مواد و فوم های مخصوص

·       قابلیت داشتن نشیمن عمیق و پشتی عریض مناسب برای استفاده در طولانی مدت

·       بهره مندی از دسته برای استفاده راحت تر

·       پایه های مستحکم برای تحمل وزن بالا

·       ضد تعرق و برگرفته از حالت ارگونومیک

تمامی نکاتی که در بالا به آن اشاره شد جز ویژگی های مبلمان اداری به شمار می رود و می توانید بسته به نوع کسب و کار خود از آنها استفاده نمایید. آیا می دانید که مزایا استفاده از میز ، صندلی، مبلمان اداری استاندارد چیست؟
 
 
ویژگی میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد

مزایا استفاده از مبلمان اداری استاندارد و اهمیت آن:

یکی از مهمترین مزایا استفاده از مبلمان اداری اعم از صندلی و میز استاندارد، سلامت کاربران می باشد، چرا که با در اختیار داشتن این محصولات می توانید از سلامتی کارمندان خود اطمینان داشته باشد و می توانید بهره وری کاری آنها را چند برابر نمایید. حال می توانید تمامی محصولات مورد نظر خود را در فروشگاه اینترنتی چیدمان برتر بررسی و خریداری نمایید.

زیبایی و رنگ مناسب از دیگر ویژگی های میز، صندلی و مبلمان اداری است و می توانید با انتخاب بهترین رنگ جلوه بصری مناسبی به محل کار خود ارائه دهید.
 
 
قبل از خرید تجهیزات اداری باید به نکات زیر توجه نمایید:

سعی بر این داشته باشید که متناسب با فیزیک فرد، صندلی و میز اداری را انتخاب نمایید.

بسته به نوع کاربری صندلی و میز خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای کارمندان و مدیریت مجموعه باید تفاوت هایی در اجرای دکوراسیون داخلی و خرید میز و صندلی و مبل اداری در نظر بگیرید.

رنگ و نوع جنس رویه را به گونه ای در نظر بگیرید که موجب افزایش تعرق نشود و راحتی را برای کاربران ایجاد نماید.

قیمت میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد:

برآورد قیمت برای محصولات اداری استاندارد، نسبت به ویژگی ها و نوع مواد اولیه در ساخت محاسبه می شود و قیمت این محصولات به دلیل داشتن این قابلیت ها گرانتر از سایر مبلمان اداری می باشد. با خرید محصولات استاندارد می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار شوید.
 
نتیجه گیری:

با توجه به ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره کردیم بهترین گزینه برای خرید مبلمان اداری، تجهیزات استاندارد می باشد که از بروز درد های کمر و ستون فقرات جلوگیری می کند. پیشنهاد می شود که برای خرید صندلی اداری، میز اداری و مبلمان اداری تست های مربوطه را انجام دهید و بعد اقدام نمایید. همچنین توصیه می شود مطابق با نوع کسب و کار و نوع خدمت انتخاب خود را نهایی کنید.

اگر این مقاله برای شما موثر واقع شد آن را برای دوستان خود ارسال نمایید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
روز ادای دین

سفیر ایران در لبنان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با روزنامه «جام‌جم» از پیام‌های مراسم با شکوه بیروت می‌گوید

روز ادای دین

ابتلای شعر به روزمرگی

دبیر علمی جشنواره شعر فجر در گفت‌و‌گو با «جام‌جم» تأکید کرد آیین‌نامه این رویداد ادبی نیاز به تجدیدنظر دارد

ابتلای شعر به روزمرگی

نیازمندی ها