برای خرید میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد می بایستی با ویژگی ها و مزایا استفاده از آن آشنا شوید تا بتوانید سهولت در خرید را تجربه نمایید.
کد خبر: ۱۳۵۷۱۷۶
 
ویژگی میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد
 
در این مقاله سعی بر آن شده تا چکیده ای از ویژگی های مبلمان اداری استاندارد را مورد بررسی قرار دهیم.
 
ویژگی صندلی اداری استاندارد:

صندلی های استاندارد و ارگونومیک دارای تنوع در مدل و نوع ساخت می باشد که می توانید بسته به نوع کسب و کار از آنها استفاده نمایید این ویژگی ها شامل :

·       قابلیت تنظیم ارتفاع به وسیله جک های تعبیه شده برای استفاده با هر اندازه قد

·       دارای پشتی مناسب و برگرفته از مواد اولیه مناسب مانند فوم، اسفنج و ابر با قابلیت عدم افت ضخامت پس از استفاده و قابلیت تنظیم در حالت 90 درجه

·       دارای دو دسته در طرفین برای بهبود وضعیت نشستن در طولانی مدت و عدم خستگی

·       دارای حالت گردشی و بهره مندی از چرخ برای سهولت در جابجایی

·       برخورداری از عمق مناسب برای نشیمنگاه و به حداقل رساندن فشار بر روی ستون فقرات و قسمت نشیمنگاه

·       بهره مندی از پشتی گردنی برای محافظت از مهره های گردن برای کار در طولانی مدت

·       دارای انحنای S برای پر کردن گودی کمر و عدم ابتلا به امراض در نواحی کمر

به این نکته توجه داشته باشید که قبل از خرید صندلی باید میز خود را سفارش دهید و خریداری نمایید و نسبت به آن صندلی اداری استاندارد خود را خریداری نمایید.
 
 
ویژگی میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد

ویژگی میز اداری استاندارد:

میز های اداری دارای ویژگی های بسیاری است که در هنگام خرید باید به آنها توجه داشته باشید که عبارتند از :

·       میز اداری باید دارای ارتفاع مناسب و ایده آل باشد که این میزان ارتفاع باید بین 75 تا 85 سانتی متر باشد

·       ابعاد میز باید به گونه ای انتخاب شود تا بسته به نوع کاربری بتوان از آن استفاده نمود

·       مواد و متریال استفاده شده در میز های استاندارد باید از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده باشد. (متریال چوب ، فلز ، شیشه و... از بهترین مواد اولیه می باشد)

·       سطح رویه باید به اندازه ای باشد تا تمامی ادوات بر روی میز جانمایی شود.

با توجه به تنوع بالا در طرح و مدل ها ، قیمت میز اداری متغییر است. برخی از متریال ها مانند میز چوبی اداری قیمت بالاتری نسبت به سایر سبک ها و متریال ها دارند ، البته این محصول زیبایی و جلوه بیشتری به همراه دارد. میز اداری چوبی دارای یک پوشش از روغن رزین و یا روغن جلا برای زیبایی بیشتر میباشد 
 
ویژگی مبل اداری استاندارد:

مبلمان اداری استاندارد نیز مانند تمامی ادوات اداری دارای ویژگی ها و قابلیت های متنوعی هستند که باید قبل از خرید آنها را شناسایی نمایید و یک خرید مناسب را داشته باشید که این قابلیت ها عبارتند از:

·       برخورداری از متریال عالی و مناسب از بهترین مواد و فوم های مخصوص

·       قابلیت داشتن نشیمن عمیق و پشتی عریض مناسب برای استفاده در طولانی مدت

·       بهره مندی از دسته برای استفاده راحت تر

·       پایه های مستحکم برای تحمل وزن بالا

·       ضد تعرق و برگرفته از حالت ارگونومیک

تمامی نکاتی که در بالا به آن اشاره شد جز ویژگی های مبلمان اداری به شمار می رود و می توانید بسته به نوع کسب و کار خود از آنها استفاده نمایید. آیا می دانید که مزایا استفاده از میز ، صندلی، مبلمان اداری استاندارد چیست؟
 
 
ویژگی میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد

مزایا استفاده از مبلمان اداری استاندارد و اهمیت آن:

یکی از مهمترین مزایا استفاده از مبلمان اداری اعم از صندلی و میز استاندارد، سلامت کاربران می باشد، چرا که با در اختیار داشتن این محصولات می توانید از سلامتی کارمندان خود اطمینان داشته باشد و می توانید بهره وری کاری آنها را چند برابر نمایید. حال می توانید تمامی محصولات مورد نظر خود را در فروشگاه اینترنتی چیدمان برتر بررسی و خریداری نمایید.

زیبایی و رنگ مناسب از دیگر ویژگی های میز، صندلی و مبلمان اداری است و می توانید با انتخاب بهترین رنگ جلوه بصری مناسبی به محل کار خود ارائه دهید.
 
 
قبل از خرید تجهیزات اداری باید به نکات زیر توجه نمایید:

سعی بر این داشته باشید که متناسب با فیزیک فرد، صندلی و میز اداری را انتخاب نمایید.

بسته به نوع کاربری صندلی و میز خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای کارمندان و مدیریت مجموعه باید تفاوت هایی در اجرای دکوراسیون داخلی و خرید میز و صندلی و مبل اداری در نظر بگیرید.

رنگ و نوع جنس رویه را به گونه ای در نظر بگیرید که موجب افزایش تعرق نشود و راحتی را برای کاربران ایجاد نماید.

قیمت میز، صندلی و مبلمان اداری استاندارد:

برآورد قیمت برای محصولات اداری استاندارد، نسبت به ویژگی ها و نوع مواد اولیه در ساخت محاسبه می شود و قیمت این محصولات به دلیل داشتن این قابلیت ها گرانتر از سایر مبلمان اداری می باشد. با خرید محصولات استاندارد می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار شوید.
 
نتیجه گیری:

با توجه به ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره کردیم بهترین گزینه برای خرید مبلمان اداری، تجهیزات استاندارد می باشد که از بروز درد های کمر و ستون فقرات جلوگیری می کند. پیشنهاد می شود که برای خرید صندلی اداری، میز اداری و مبلمان اداری تست های مربوطه را انجام دهید و بعد اقدام نمایید. همچنین توصیه می شود مطابق با نوع کسب و کار و نوع خدمت انتخاب خود را نهایی کنید.

اگر این مقاله برای شما موثر واقع شد آن را برای دوستان خود ارسال نمایید.
 
 
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها