چگونه در توییتر دنبال‌کنندگان بیشتری داشته باشیم؟

قانون جذب

توییتر زمانی جایی برای انتشار توییت‌های یک‌خطی و طنز بود‌ ولی اکنون برندها می‌توانند مخاطبان خود را با انتخاب هوشمندانه گیف‌ها، انتشار توییت‌های داستانی و گفت‌وگو با سایر برندها و کاربران تحت‌تاثیر قرار دهند.
توییتر زمانی جایی برای انتشار توییت‌های یک‌خطی و طنز بود‌ ولی اکنون برندها می‌توانند مخاطبان خود را با انتخاب هوشمندانه گیف‌ها، انتشار توییت‌های داستانی و گفت‌وگو با سایر برندها و کاربران تحت‌تاثیر قرار دهند.
کد خبر: ۱۳۵۶۳۷۹

اگر از همه این تغییرات عقب مانده‌اید این گزارش به موفقیت شما در توییتر کمک خواهد کرد. همه در توییتر می‌خواهند دنبال‌کنندگان بیشتری داشته باشند ولی چگونه می‌توان به این هدف رسید؟ ما در این گزارش تمام کارهایی را که می‌توانید برای رسیدن به این هدف انجام دهید، گردآوری کرده‌ایم.

توییتر شاید مانند یوتیوب و فیسبوک کاربران زیادی نداشته باشد ولی نقطه‌قوت توییتر، کاربران حرفه‌ای آن است. مانند سایر شبکه‌های‌اجتماعی، تعداد دنبال‌کنندگان می‌تواند نشانه اعتبار و قدرت برند باشد. کاربران به تعداد دنبال‌کنندگان توجه می‌کنند.

اگر تعداد دنبال‌کنندگان زیاد باشد، احتمال دنبال‌کردن و تعامل با آن بیشتر خواهد بود. همچنین احتمال دیدن محتواها بیشتر است زیرا توییتر پست‌های صفحاتی را که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند بیشتر از سایرین به کاربران نشان می‌دهد. به عبارت دیگر تعداد دنبال‌کنندگان شما کاربران دیگر را به دنبال‌کردن صفحه شما ترغیب می‌کند.

چگونه دنبال‌کنندگان خود را در توییتر افزایش دهیم؟

صدایی خاص و جذاب برای برند خود پیدا کنید
هیچ‌چیزی مهم‌تر از پیداکردن صدای برند در شبکه‌های اجتماعی نیست. قبل از ساخت صفحه در توییتر ابتدا درباره صدای برند تحقیق کنید. منظور ما پرسونای مخاطبان، چشم‌انداز برند و نحوه پیام‌دهی است. این تحقیقات به شما کمک خواهد کرد مکانی بسازید که مردم خواستار حضور در آن باشند. برای الهام گرفتن می‌توانید صفحه فست‌فود Wendy’s را بررسی کنید.

پروفایل توییتر خود را تکمیل کنید
اگر مردم نام برند شما را در گوگل جست‌وجو کنند، پروفایل توییتر شما نشان داده خواهد شد. پس اگر می‌خواهید احتمال دیده‌شدن توسط دنبال‌کنندگان جدید را افزایش دهید، پروفایل خود را مانند یک حرفه‌ای تکمیل کنید. پروفایل شما باید تصویر باکیفیتی داشته باشد و شخصیت برند و مکان شرکت شما را نشان دهد. همچنین از تگ‌های مرتبط و کلمات کلیدی استفاده کنید. صفحه PlayStation را بررسی کنید. در پروفایل این شرکت جهانی می‌توانید نام‌های دیگر برند (مانند PS4، PS5 و PS VR) و تصویر برند را مشاهده کنید.

حساب کاربری خود را تایید کنید
حساب‌های تاییدشده صاحب یک تیک آبی در پروفایل خود می‌شوند. این تیک آبی نشانگر قانونی بودن شماست و می‌تواند از جلب توجهات به سوی حساب‌های جعلی جلوگیری کند. اگر کاربران بفهمند شما برندی واقعی هستند شما را دنبال خواهند کرد.

محتواهای بصری منتشر کنید
97درصد از افراد در توییتر به محتواهای بصری توجه می‌کنند، پس از عکس، ویدئو، میم، گیف و اینفوگرافیک استفاده کنید. با استفاده از محتواهای بصری محدودیت 280کاراکتری توییتر را دور می‌زنید. به عبارت دیگر در محتوای بصری می‌توانید سخنان بیشتری در مقایسه با محتوای متنی بگویید.

یاد بگیرید چه چیزی یک توییت را خوب نشان می‌دهد
برای ایجاد محتوای متمایز در شبکه‌های‌اجتماعی باید هنر را با دانش ترکیب کنید. طبق گفته‌های توییتر، بهترین توییت‌ها یک یا دو هشتگ دارند، کوتاه‌(140کاراکتر)، شیرین و محاوره‌ای هستند و از محتوای بصری استفاده می‌کنند. همچنین به ترندها و رویدادهای کنونی عکس‌العمل نشان می‌دهند. برای پیداکردن ترندها به بخش Explore و سپس Trends بروید.

در زمان درست پست خود را منتشر کنید
طبق تحقیقات Hootsuite بهترین زمانی برای توییت‌گذاری 8صبح روزهای دوشنبه و پنجشنبه است پس پست‌های خود را به‌طور منظم در این زمان‌ها منتشر کنید.

از ویژگی‌های جدید استفاده کنید
صفحه توییتر را دنبال کنید تا از ویژگی‌های جدید باخبر شوید. آیا شما تاکنون درباره Spaces ویژگی گفت‌وگو صوتی زنده توییتر چیزی شنیده‌اید؟ اگر نشنیده‌اید، آخرین فرصت‌ها برای تبلیغ برند خود را از دست داده‌اید.

از هشتگ‌ها استفاده کنید
با استفاده از هشتگ‌ها می‌توانید توییت‌های خود را به کاربرانی که برند شما را دنبال نمی‌کنند، نشان دهید. پس اضافه‌کردن هشتگ به پست‌ها، روش سریعی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر است. طبق گفته‌های توییتر، بهتر است 1یا2 هشتگ به هر توییت اضافه کنید. هشتگ‌ها باید مرتبط باشند. در صورت امکان ترندها را(برای مثال #FridayVibes) به توییت اضافه کنید.

از اموجی‌ها استفاده کنید
زمانی که می‌خواهید یک توییت متنی منتشر کنید یک اموجی چشمک‌زن می‌تواند به دیده‌شدن پست شما کمک کند. افراد جذب رنگ‌ها به‌ویژه نارنجی و قرمز اموجی‌ها می‌شوند پس از یک یا دو اموجی مرتبط استفاده کنید.

رشته توییت بسازید
اگر می‌خواهید داستانی تعریف کنید که نمی‌توان آن را در یک توییت 280کاراکتری نوشت، بهتر است یک رشته توییت بسازید. رشته توییت توییت‌هایی هستند که به یکدیگر متصل شده‌اند. مردم عاشق داستان خوب هستند و چند توییت به معنی احتمال بیشتر برای دیده شدن است. برای ساخت رشته توییت، ابتدا توییت اول را بنویسید و سپس گزینه + را انتخاب کنید. زمانی که رشته توییت خود را منتشر کردید، توییتر آن را شماره‌گذاری خواهد کرد.

تعامل، تعامل، تعامل
یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش دنبال‌کنندگان، تعامل با کاربران توییتر است. با دنبال‌کنندگان فعلی خود تعامل داشته باشید. برای مثال به توییت‌ها و پیام‌های خصوصی آنها پاسخ دهید. منشن‌های برند را پیدا کنید و به آ‌نها پاسخ دهید. به ری‌توییت‌ها توجه کنید و زیر آنها کامنت بگذارید. همچنین هر روز به‌صورت منظم توییت‌های کاربران را لایک کنید. تعامل‌های شما به الگوریتم توییتر نشان می‌دهد صفحه شما فعال است و احتمال دیده شدن شما را افزایش می‌دهد.

از لیست‌های توییتر استفاده کنید
در گفت‌وگوهای توییتر شرکت کنید
یک رویداد را به‌صورت زنده پوشش دهید
برندها و کاربران دیگر را تگ کنید
محبوب‌ترین توییت را پین کنید
به ترندهای توییتر ملحق شوید
صفحه توییتر خود را در شبکه‌های‌اجتماعی دیگر تبلیغ کنید
به‌صورت منظم توییت کنید
خودتان را ری‌ توییت کنید

سخن آخر
در پایان باید ذکر کنیم که خرید دنبال‌کنندگان توییتر ممکن است میانبری هوشمندانه به نظر برسد؛ ولی چنین کاری ارزش خطر کردن ندارد.

توییتر به‌صورت منظم حساب‌هایی را که اقدام به خرید دنبال‌ کنندگان جعلی می‌کنند حذف می‌کند. همچنین توییتر به نرخ تعامل صفحه شما توجه می‌کند.

به عبارت دیگر اگر دنبال‌کنندگان بسیاری داشته باشید ولی تعاملی با صفحه شما نداشته باشند، برند شما آسیب خواهد دید.

شیرین هنرمند اصل - روزنامه نگار / ضمیمه کلیک روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها