رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان خبر داد؛

جذب ۱۰ نیروی توانبخشی در مدارس استثنایی استان

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز

معلم البرزی اندوخته خود را به مدرسه سازی اهدا کرد

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: یکی از معلمان بازنشسته در قالب تفاهم نامه ای سه و نیم میلیارد تومان اندوخته مالی خود را به مدرسه سازی در این استان اهدا کرد.
کد خبر: ۱۳۵۶۳۵۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز:حسن مهرانی گفت: حاجیه خانم نرگس رسولی فرهنگی بازنشسته کشور که سال ها در کسوت معلمی در آموزش و پرورش به فرزندان این مرز و بوم خدمت نموده، اندوخته سال ها تلاش خود را به ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه در آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه معلم بازنشسته البرزی نخستین مدرسه ۶ کلاسه خیری فرزانگان متوسطه دوم را  احداث می کند، یادآورشد: این خیر نیک اندیش تمام  هزینه ساخت این مدرسه را متقبل شده است.

وی بیان داشت: آیین کلنگ زنی این مدرسه با حضور خانواده های معظم شهدا، خیرین مدرسه ساز، مقامات استانی، شهرستانی و منطقه‌ای برگزار می شود.

مهرانی با بیان اینکه این خیر نیک اندیش سومین مدرسه خود را در استان البرز می سازد،اضافه کرد: یکی از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی دراین استان مهاجرت پذیری است به گونه ای که رشد جمعیت دانش آموزی برای البرز زمینه ساز مشکلات فراوانی شده است.

او ادامه داد: خیرین نیک اندیش تا کنون با هدف گسترش عدالت آموزشی و ترویج کمک در امرمقدس مدرسه سازی نقش موثری در احداث کلاس های درس استان البرز داشته اند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز تصریح کرد: تعهد و نظارت خیرین مدرسه ساز درالبرز ستودنی است اما البرز به علت کمبود فضای آموزشی نیاز به مشارکت بالای خیرین نیک اندیش دارد.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

 

newsQrCode
برچسب ها: البرز معلم مدرسه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها