برنامه این هفته جهان ورزش (ورزش‌های رزمی) از رادیو ورزش میزبان روسای فدراسیون تکواندو و کاراته است که درباره موضوعات اخیر این فدراسیون‌ها صحبت می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۵۶۰۷۷

به گزارش جام‌جم، میهمان این هفته برنامه جهان ورزش (ورزش های رزمی) هادی ساعی رییس جدید فدراسیون تکواندو است که در خصوص برنامه‌های خود در این فدراسیون صحبت می‌کند.

دادگاه حکمیت ورزش درباره پرونده جودو در تاریخ سوم ‌آذر به صورت وبیناری برگزار و در آن جلسه قرار شد تا دو ماه دیگر رای نهایی اعلام شود. این دادگاه طی ایمیلی به فدراسیون جودو اعلام کرد که با توجه به حساسیت پرونده و نیاز به بررسی بیشتر برای داوران، زمان اعلام رای نهایی یک ماه دیگر تمدید می‌شود.

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو از دیگر میهمانان امروز درباره تفاهم‌نامه بین فدراسیون‌های ایران و ترکیه و رای دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش مطالبی را برای شنوندگان مطرح می‌کند.

همچنین امین مزارعی رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته از برگزاری یک دوره استعدادیابی به صورت مجازی مواردی را به صورت تلفنی بیان می‌کند.

ارائه آخرین اخبار تکواندو توسط حسن شکریان، داوری مبارزات تکواندو (کیوروگی) به زبان ساده از حافظ مهدوی و گزارشی از مائده علاقه مند از بخش های متنوع این برنامه به شمار می‌رود.

جهان ورزش (ورزش‌های رزمی) کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش به تهیه کنندگی حسین سلطانی، کارشناسی فرید خطیری و گویندگی شهرام نوروزی ۷ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها