برنامه «ایران خاک دلیران» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش با رویکرد توجه به فعالیت‌های حوزه ورزش استان‌ها، پیگیر مطالبات مردم از مسئولان ورزشی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۶۸۶۷

به گزارش جام‌جم، ورزشکاران در شهرهای مختلف با کمترین امکانات رشد کرده و به پیشرفت‌های گسترده‌ای دست پیدا می‌کنند. ورزش ایران تک بعدی نبوده اما برای هر رشته‌ای می‌توانیم خاستگاه و قطب ورزشی متفاوتی را در نظر بگیریم. برای مثال ورزشکاران استان مازندران در رشته کشتی موفق به تکرار کسب مدال در سه دوره اخیر المپیک شده‌اند و این رشته در این استان خاستگاه و قدمت طولانی دارد.

برنامه «ایران خاک دلیران» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش با رویکرد توجه به فعالیت‌های حوزه ورزش استانی و پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان ورزشی در شهرها، از ابتدای بهمن ماه به صورت زنده به روی آنتن رفت.

یوسف فرجی تهیه کننده برنامه می‌گوید: با توجه به دو اصل هویت محوری و عدالت‌گستری در دوره جدید که مبنای تحول رسانه ملی است و تاکید ویژه رئیس محترم صدا و سیما ، در این برنامه سعی داریم به بررسی امکانات ورزشی استان‌ها، معرفی ورزش استان، ورزشکاران، ورزش بانوان و گردشگری ورزشی بپردازیم.

وی با اشاره به ضرورت تولید چنین برنامه‌هایی اظهار داشت: استان‌ها از ظرفیت‌های خوبی در زمینه استعدادهای ورزشی برخوردار هستند. ولی با وجود همه محدودیت‌های امکاناتی و زیرساختی، شاهد جهش و حرکت رو به جلویی در بین جوانان استان‌ها هستیم. نگاه ما در این برنامه رساندن صدای مردم و انتظارات آنان به گوش مسئولین است.

تهیه کننده برنامه ایران خاک دلیران با تاکید بر همکاری خوب استان‌ها گفت: مراکز استان‌ها و گزارشگران صدای مراکز همکاری خوبی را با این برنامه دارند. اکثر مدیران و معاونین اداره کل ورزش و جوانان ، میهمان برنامه هستند و از آمار و ارقام ورزش همگانی و ورزش استان خود گزارشاتی را ارائه می‌دهند.

فرجی در ادامه گفت: بازخورد برنامه از سمت مخاطبان بسیار خوب بوده و پیگیری‌ها به صورت منظم انجام می‌شود. بدون شک مسئولین ورزشی می‌توانند با رصد کردن پراکندگی جغرافیایی ورزشکاران در استان‌های مختلف و توجه به رشته‌های موفق در هر استان، برنامه‌ریزی مدونی برای قهرمان پروری داشته باشند و برای پرورش جوانان مستعد استان‌های قهرمان‌ساز، امکانات لازم را فراهم کنند.

«ایران خاک دلیران» هر روز از ساعت ۸:۳۰ از رادیو ورزش پخش می‌شود. همچنین معرفی بازی‌های بومی محلی، گزارشی از وضعیت قهرمانان، اخبار مربوط به حوزه بانوان، معرفی مکان‌های گردشگری ورزشی و آشنایی با مشاهیر و پیشکسوتان ورزشی هر استان از بخش‌های متنوع این برنامه به شمار می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها