راه اندازی تیم سیار واکسیناسیون در خراسان رضوی

برای ارائه خدمت واکسیناسیون در شهر مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی به مدت ۱۰ روز در ادارات کل مشهد و شهرستان‌ها تیم سیار واکسیناسیون راه اندازی می شود.
برای ارائه خدمت واکسیناسیون در شهر مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی به مدت ۱۰ روز در ادارات کل مشهد و شهرستان‌ها تیم سیار واکسیناسیون راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۳۵۵۸۷۷
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ؛رییس مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت: حدود ۱میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی برای تزریق نوبت دز سوم واکسن مراجعه نکردند که احتمالا یا مریض بودند و یا علائم مشکوک به کرونا داشتند، اما حدود ۷۰ درصد بدون دلیل برای دز سوم مراجعه نکردند.
حسینی افزود: قرار است تیم سیار واکسیناسیون در شهر مشهد و شهرستان‌های استان راه اندازی شود که به مدت ۱۰ روز در ادارات کل و ادارات شهرستان‌ها و مراکز تجمعی خدمت واکسیناسیون را ارائه می‌دهند.
محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در پایان این نشست با انتقاد از کمبود نظارت‌ها بر رعایت اصول بهداشتی گفت: جامعه نیازمند حساسیت بیشتری نسبت به کرونا است.


وی با تاکید بر رعایت بهداشت فردی، پرهیز از خود درمانی مراجعه به موقع و زود هنگام و انجام دز سوم واکسیناسیون، افزود: افزایش تبلیغات هشدار دهنده شهری و بنر‌ها در خصوص کرونا، استمرار همفکری و هم افزایی ستاد کرونا و رسانه ها، تولید برنامه‌های رسانه‌ای مشترک با ارگان‌های مختلف، پرهیز از هرگونه شوخی با شیوه نامه‌های بهداشتی در رسانه ها، ترغیب و اجبار شرکت‌های خصوصی و ادارات استانی به برگزاری جلسات انلاین، ترغیب مردم به استفاده از فضای مجازی برای دید و بازدید‌های نوروز و فراهم سازی شرایط قرنطینه برای زائران خارجی در استان، مواردی هستند که برای جلوگیری از شیوع کرونا رعایت آن ضروری است.

وی از رسانه‌ها خواست که برای اگاه سازی بیشتر مردم برای رعایت اصول بهداشتی، پرهیز از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی و همچنین تکمیل واکسیناسیون بیش از پیش تلاش کنند.ع رسانی کرونا باحضور
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها