نوه ها برای پولهای پدربزرگ نقشه قتل کشیده بودند

پسر جوانی که برای تصاحب 10میلیون تومان پول پدربزرگش ، وی را در یکی از محله های شهریار به قتل رسانده بود، به همراه همدستش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۵۵۱۲

به گزارش خبرنگار جام جم ، شامگاه چهارم خرداد امسال ، یکی از اهالی شهریار با مرکز فوریت های پلیسی 110تماس گرفت و ماموران را در جریان مرگ پدرش به نام یدالله (76ساله) قرار داد.
به دنبال این تماس ، ماموران انتظامی همراه بازپرس شکاری به محل حادثه اعزام شدند و پی بردند که زمان وقوع قتل مرد سالخورده در منزل تنها بوده و سایر اعضای خانواده به میهمانی رفته بودند و قاتل یا قاتلان گاوصندوقی را که حاوی مدارک و پول نقد بوده ، به سرقت برده اند.
به این ترتیب جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و ماموران در بررسی از محل حادثه یک جفت دستکش پزشکی و مقداری طناب کشف و ضبط کردند.
جستجوهای پلیسی ادامه داشت تا این که گزارش به مرکز پلیس رسید و حکایت از آن می کردکه یک دستگاه خودروی پژو 206آلبالویی رنگ در یکی از باغهای اطراف شهریار به طرز مشکوکی متوقف شده است.

خودروی مشکوک مقابل منزل مقتول


بنابراین وقتی ماموران به آنجا مراجعه کردند، خودرو را نیافتند و در ادامه تحققات پلیسی معلوم شد، همان خودرو در مقابل منزل مقتول پارک شده است.
با کشف این سرنخ ، ماموران به استعلام از اداره راهنمایی و رانندگی پرداختند که مشخص شد، صاحب خودرو جوان 22ساله ای به نام رضا یکی از نوه های مقتول است.
بنابراین وی به عنوان نخستین مظنون بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس انتقال یافت و در بازجویی های پلیسی صراحتا به قتل پدربزرگش با همدستی پسرخاله خود به نام عادل اعتراف کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها