آشپزی در خانه به معنای آماده کردن غذاهایی ساده، خوشمزه و سالم است. بااین‌حال، در برخی مواقع تهیه کردن غذا می‌تواند دشوار، زمان‌بر و خسته‌کننده باشد اما اگر محصولات برقی درستی را در آشپزخانه خود داشته باشید، آشپزی کردن می‌تواند بسیار ساده‌تر و از سوی دیگر، لذت‌بخش‌تر باشد.
کد خبر: ۱۳۵۴۴۳۴
معرفی محصولات برقی پرکاربرد در آشپزخانه
 
این محصولات برقی می‌توانند به شما انگیزه بدهند که به دستورالعمل‌های آشپزی جدیدتر و خلاقانه‌تری فکر کنید تا از این طریق، اعضای خانواده خود را خوشحال کنید. در ادامه با چند محصول برقی پرکاربرد در آشپزخانه آشنا می‌شوید که داشتن آن‌ها می‌تواند آشپزی را به یکی از کارهای موردعلاقه شما تبدیل کند. بنابراین، در ادامه با ما همراه باشید.

چای‌ساز

بسیاری از افراد نمی‌توانند تصور کنند که بدون نوشیدن یک فنجان چای از خواب بیدار شوند و اگر شما نیز در این دسته از افراد قرار دارید، لازم است به‌سرعت یک دستگاه چای‌ساز باکیفیت تهیه کنید. با خرید این دستگاه می‌توانید در عرض چند دقیقه، چای موردعلاقه خود را بنوشید روز خود را به بهترین شکل ممکن شروع کنید. چای ساز پارس خزر یکی از بهترین انواع چای‌ساز موجود در بازار است که می‌توانید آن را در مدل شیشه ای و چای نوش و رنگ‌های متنوع ازجمله مشکی از طریق خرید اینترنتی با قیمت مناسب تهیه کنید.

یخچال
 
معرفی محصولات برقی پرکاربرد در آشپزخانه
هر آشپزخانه‌ای به یک یخچال نیاز دارد. بااین‌حال، همه یخچال‌ها کاملا با یکدیگر یکسان نیستند. بسته به اینکه تعداد اعضای خانواده شما چقدر است، یخچال آشپزخانه می‌تواند از کوچک تا بزرگ، متفاوت باشد و مهم است که این موضوع را در هنگام انتخاب مدل یخچال در نظر بگیرید. لازم است یخچال بتواند همه غذاها، نوشیدنی‌ها و میوه‌ها و سبزیجات را در خود چای دهد. بنابراین، از خرید یخچال بزرگتر نترسید.

اجاق‌گاز

بسته به روش‌ها و ترجیحات آشپزی شما، اجاق‌گاز می‌تواند مفیدترین یا کم‌استفاده‌ترین وسیله در آشپزخانه باشد. همه کسانی که در خانه آشپزی می‌کنند هر روز از اجاق‌گاز استفاده نمی‌کنند اما اگر عاشق کباب یا غذاهایی هستید که آهسته می‌پزند، خرید اجاق‌گاز برای شما یک ضرورت است. همچنین، به این موضوع توجه کنید که با توجه به تعداد اعضای خانواده اجاق گازی که انتخاب می‌کنید ازنظر اندازه مناسب باشد.

غذاساز

اگر بخواهیم به نوزادان بپردازیم، غذاساز یکی از دستگاه‌های مفید برای آشپزخانه است که می‌تواند در مدت‌زمانی کم، کارهای متعددی را انجام دهد. غذاساز با انجام کارهایی از قبیل خرد کردن پنیر و برش دادن سبزیجات تا ایجاد غذاهای جدید و سالم برای کودکان می‌تواند دستگاهی مفید برای شما باشد. در این میان، به این نکته توجه داشته باشید که غذاسازی را انتخاب کنید که قدرت بالایی داشته باشد و بلافاصله غذا را آماده کند.

مخلوط‌کن

بیشتر افراد از تفاوت میان مخلوط‌کن و غذاساز را نمی‌دانند اما لازم است بدانید هر آشپزخانه مناسب به هر دوی این دستگاه‌ها نیاز دارد. مخلوط‌کن می‌تواند در عرض چند ثانیه، دو یا چند ماده را با یکدیگر ترکیب کند و از این طریق به شما امکان بدهد تا از آبمیوه‌ها، سس‌ها و اسموتی‌های خوشمزه حاوی میوه‌ها و سبزیجات موردعلاقه خود لذت ببرید. گاهی اوقات، این تنها چیزی است که به ما کمک می‌کند احساس خوبی داشته باشیم.

ماشین ظرفشویی

دنیا پر از محصولات مفید و پرکاربرد برای آشپزخانه است اما ماشین ظرفشویی یک ضرورت برای آشپزخانه محسوب می‌شود. ماشین ظرفشویی نه‌تنها می‌تواند ظرف‌ها را به‌خوبی بشوید، بلکه می‌تواند زندگی را نیز برای شما آسان‌تر کند. به‌جای اینکه ساعت‌ها از وقت خود را صرف شستن ظرف‌ها کنید، تنها لازم است آن‌ها را در ماشین ظرفشویی بچینید تا این دستگاه ظرف‌های شما را با حداقل آب موردنیاز بشوید. در این میان، شما نیز وقت بیشتری برای تمرکز بر آشپزی خواهید داشت. همچنین در این مقاله میتوانید 12 نکته برای استفاده بهتر از ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.

آرام‌پز

اگر عاشق خوردن خورش‌ها و غذاهای آهسته پز هستید، دستگاه آرام‌پز برای آشپزخانه شما بسیار ضروری است. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و می‌توانید با استفاده از آن، قبل از رفتن به محل کار، غذای خانه را آماده کنید. پس از اینکه به خانه بر می‌گردید متوجه می‌شوید که یک شام خوشمزه در انتظار شماست.

آبمیوه‌گیری
 
معرفی محصولات برقی پرکاربرد در آشپزخانه
چه بخواهید مواد مغذی بیشتری را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و چه بخواهید روز خود را با یک لیوان بزرگ آبمیوه شروع کنید، یک آبمیوه‌گیری خوب می‌تواند به‌راحتی آب محصولات تازه را در عرض چند دقیقه بگیرد و آن را برای نوشیدن آماده کنید.

ازآنجایی‌که آبمیوه‌ها و سبزیجات برای سلامتی بسیار ضروری هستند، شما می‌توانید با تهیه آبمیوه گیری مناسب و استفاده از آن، از سلامت خود و اعضای خانواده خود مراقبت کنید. آبمیوه گیری بوش در انواع چهار کاره و تک کاره یکی از بهترین آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار است که قیمت آن نیز بسته به مدل آب میوه گیری بوش، متفاوت است.

مایکروویو

مایکروویو یکی از محصولات برقی بسیار پرکاربرد در آشپزخانه است که از طریق آن می‌توانید کارهای مختلفی از گرم کردن مجدد غذاها گرفته تا پخت کیک را انجام دهید. اگر همیشه با کمبود وقت مواجهید، مایکروویو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه شماست. این دستگاه می‌تواند سبزیجات را بجوشاند، آن‌ها را بخارپز کند و غذاهای باقی‌مانده را در عرض چند دقیقه دوباره گرم کند.

درنهایت، مطمئنا مواردی که در این مقاله با آن‌ها آشنا شدید، تنها وسایلی نیستند که باید در آشپزخانه شما وجود داشته باشند. برای مثال، می‌توان به وسایل پرکاربرد دیگری مثل توستر، قهوه ساز و همزن برقی اشاره کرد که تهیه آن‌ها نیز می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. از طریق این دستگاه‌ها می‌توانید مهارت آشپزی خود را بهتر نشان دهید و از سوی دیگر، آنچه می‌خواهید را آسان‌تر و زودتر آماده کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها