مرد جوان یک ماه بعد از ترک اعتیادش به طور مشکوکی در خانه‌اش جان باخت و نامزدش با شکایت خانواده او، در برابر اتهام قتل قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۵۳۷۶۹

روزهای پایانی هفته گذشته خانواده‌ای با حضور در شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران از نامزد پسرشان به اتهام قتل عمد شکایت کردند.

پرونده با دستور قضایی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در جریان تحقیقات گفت: «پسرم معتاد بود اما با دختر مورد علاقه‌اش نامزد کرد. او قرار بود یک ماه در کمپ بستری شود و بعد از ترک اعتیادش با هم ازدواج کنند. وی بعد از پایان این یک ماه به خانه مجردی‌اش در غرب تهران بازگشت. قرار شد بقیه درمان را در خانه‌اش انجام دهد و بعد از بهبود کامل، جشن ازدواج‌شان را برگزار کنیم. چند روز بعد از آن پسرم زنگ زد و مدعی شد نامزدش به او خیانت کرده و قصد به‌هم زدن نامزدی را دارد. ما نامزد پسرم و پسر موردنظر را به خانه مجردی پسرم بردیم که در آنجا آنها منکر ارتباط شدند. بعد هم ما آنجا را ترک کرده و فقط نامزد پسرم در خانه ماند. چند ساعت بعد او زنگ زد و گفت حال پسرمان بد شده است. سریع خود را به آنجا رسانده و با آثار ضرب و جرح روی بدن پسرمان رو‌به‌رو شدیم اما دختر جوان مدام می‌گفت نمی‌دانم این جراحات برای چیست. پسرم فوت کرد و ما احتمال می‌دهیم نامزدش او را به قتل رسانده است.»

با اظهارات والدین مرد فوت‌شده بود که نامزد وی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران احضار و در جریان تحقیقات گفت: «آن شب برای خرید از خانه بیرون رفتم و وقتی برگشتم، متوجه شدم او مجروح شده است. بعد هم فوت کرد. فکر می‌کنم او دوباره سمت مواد رفته و این بلا سرش آمده است.»

مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: «باتوجه به گفته‌های دختر جوان، تحقیقات از وی درحالی ادامه دارد که قرار شد پزشکی‌ قانونی علت اصلی مرگ این جوان را مشخص کند تا معلوم شود وی به قتل رسیده یا مرگ او بر اثر یک حادثه بوده است.»

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها