مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛

برای تحقق شعار سال همه ی دستگاه های اجرایی و قضایی پای کار آمده اند

جوانان به فکر استخدام در ادارات دولتی نباشند

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان گفت: برای تحقق و اجرای برنامه های گام دوم انقلاب توجه به اصل شفافیت، نخبه گرایی، جوانگرایی، عدالت محوری و فسادستیزی و عملیاتی کردن این برنامه از مهمترین شاخصه های این اداره کل می باشد .
کد خبر: ۱۳۵۲۹۷۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی آشتاب  توجه به مهارت دانش آموختگان را در این موله بسیار تاثیر گذار دانست و گفت : با همکاری دانشگاهها و مراکز آموزشی مهارتی دولتی و خصوصی برنامه ریزی شده تا جوانان بتوانند با داشتن مهارتهای لازم به بازار کار وارد شوند .
 
وی به فرهنگ کار و تلاش در بین جونان استان اشاره کرد و افزود : جوانان جویای کار نباید به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند و نگرشان را نسبت به پشت میز نشینی تغییر دهند چرا که با کارآفرینی و خلاقیت در بازار کار آزادمی توانند هم در تولید مشارکت کنند و  هم منجر به توسعه منطقه خود خواهند شد .
 
آشتاب به مشوقق های لازم برای استخدام جوانان فارغ التحصل دانشگاهی در واحدهای اقتصادی استان اشاره کرد و تصریح کرد : مشوق های بیمه ای ، طرح کاروزی و طرح یارانه دستمزد براب جذب دانش آموختگان دانشگاهی در بنگاههای اقتصادی با حفظ اشتغال موجود در استان اجرایی شده و این اداره کل در اجرای این طرح جزو استانهای برتر کشور بوده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها