از «اسرار سینما» تا فصل سوم «باج» با شبکه 5

شبکه پنج سیما، روز یکشنبه 21 آذرماه با پخش فصل دوم سریال باج، برنامه چراغ و اسرار سینما مهمان خانه مخاطبان می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۲۵۰۱

به گزارش جام‌جم، برنامه تلویزیونی «چراغ» شبکه پنج سیما، این هفته یکشنبه و سه‌شنبه 21 و 23 آذرماه ساعت 22 به تبیین موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌پردازد.
در برنامه پیش روی این سوال مطرح می‌شود که برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از آسیب‌های فرهنگ بی‌بند و باری چه باید کرد؟
فصل سوم برنامه «چراغ» که هر هفته یکی از چالش‌ها و مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می‌دهد، این هفته با حضور «آتسوکو هوشینو» بانوی مسلمان شده ژاپنی که پس از حادثه ی 11 سپتامبر به دین مبین اسلام مشرف شدند و سپس به ایران مهاجرت می‌کند، پخش می‌شود.
بازپخش برنامه «چراغ» را می‌توانید روز های دوشنبه و چهارشنبه ساعت 10:15 بیننده باشید و برای شرکت در نظرسنجی برنامه، نظرات و پاسخ های خود را به سامانه پیامکی 10000547 ارسال فرمایید.
«چراغ» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمدحسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.

فصل جدید باج از شبکه پنج
فصل دوم سریال اکشن و خارجی باج به کارگردانی اریک کن یول هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می شود .
به گزارش جام‌جم، این سریال محصول ۲۰۱۷ کشورهای کانادا، فرانسه، آلمان و امریکا است و هنرمندانی همچون Luke Roberts, Sarah Greene, Brandon Jay McLaren در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این سریال در سه فصل پخش خواهد شد و داستان فصل دوم آن درباره تیم مذاکره‌کننده‌ای است که به بهانه مذاکره با افراد خلافکار و جنایتکار به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کند. سر تیم آن‌ها، اریک است و تیم مذاکره‌کننده این‌بار، وقتی یک بازیکن بیسبال نیاز به پیوند مغز استخوان دارد، اهداکننده مبلغ 6 میلیون دلار تقاضا کرده، متوجه می‌شوند که او به خاطر آزادی خواهرش که گروگان گرفته شده، مجبور است این پول را درخواست کند و ...
فصل دوم سریال باج در 12 قسمت 40 دقیقه ای هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرار روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ خواهد بود. منتطر فصل سوم و جدید آن نیز بمانید.

از «اسرار سینما» تا فصل سوم «باج» با شبکه 5

تماشای اسرار سینمایی کارآگاه گجت 1
مستند «اسرار سینما» با هدف بررسی جلوه های ویژه انیمیشن کارآگاه گجت 1 دوشنبه 22 آذر ماه 40 بامداد از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
به گزارش جام‌جم، این برنامه قصد دارد پشت‌صحنه این انیمیشن را تحلیل و تبیین نماید و بخش‌های جذاب آن را تقدیم نگاه مخاطبان نماید.
انیمیشن کارآگاه گجت محصول 2015 کانادا در در ژانر انیمیشن و ماجراجویی است. این اثر داستان یک کارآگاه فراموشکار حواس پرت و شلخته به نام «کارآگاه گجت» است. این کارآگاه یک انسان است که مانند ربات‌ها ابزارهای عجیب و غریبی در بدن او کار گذاشته شده و می‌تواند از آنها کمک بگیرد. 

تشکیل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در قاب سرچشمه 
دومین قسمت از فصل سوم برنامه تاریخی سرچشمه، دوشنبه 22 آذرماه ساعت 22 به بازخوانی تشکیل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ می‌پردازد.
به گزارش جام‌جم، دکتر علیرضا شجاعی زند از اعضای سابق سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی مهمان این هفته برنامه سرچشمه خواهد بود تا درباره مقابله سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با سازمان مجاهدین خلق و اختلافات درون این سازمان گفتگو نماید.
همچنین تشریح ورود عوامل این سازمان به اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری و کاندیدای این سازمان از دیگر محورهای این برنامه است که تبیین و تحلیل می‌شود.
سرچشمه کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما و گروه سیاسی شبکه پنج به تهیه‌کنندگی محسن آزادی و اجرای حسین جودوی است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده تاریخ انقلاب اسلامی ایران را منتشر می‌کند.
برنامه سرچشمه دوشنبه هر هفته به مدت 50 دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

از «اسرار سینما» تا فصل سوم «باج» با شبکه 5

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها