اعلام زمان و شبکه پخش فیلم‌هایی که در روزهای پایانی هفته روی آنتن خواهد رفت

یک آخر هفته شیرین

فیلم‌بین‌ها می‌توانند باز هم منتظر پخش فیلم‌های جذاب و دیدنی برای روزهای پایانی هفته از شبکه‌های مختلف سیما باشند؛ فیلم‌هایی که حتی در بازپخش هم مورد توجه علاقه‌مندانش قرار می‌گیر‌د.
کد خبر: ۱۳۵۰۹۴۷

به گزارش جام جم، از فیلم‌های کمدی گرفته تا ملودرام و حتی انیمیشن‌های سینمایی بعضا خاطره‌انگیز که هرکدام طرفداران خاص خودش را دارند. از طرفی همزمان با هفته معلولان هم فیلم‌هایی با این مضامین روی آنتن خواهد رفت. پس اگر می‌خواهید از زمان و شبکه پخش فیلم مورد علاقه تان مطلع شوید در این گزارش همراه ما باشید.

مبارزه برای استقلال کشور

فیلم «میرزا کوچک‌خان» به کارگردانی بهروز افخمی، فردا ساعت یک بامداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
بازیگران: علیرضا مجلل، مهدی هاشمی، زنده یاد عباس امیری، زنده یاد فتحعلی اویسی، جهانگیر الماسی، زنده یاد داوود رشیدی و حسین محجوب.
قصه: همزمان با جنگ جهانی دوم و در حالی که کشور از دوسو مورد تاخت و تاز بیگانگان قرار گرفته و ایران همیشه سبز را به سرزمینی نیمه ویران مبدل ساخته است؛ مردان غیور گوشه گوشه این سرزمین با حرکت‌هایی خودجوش و مردمی به عرصه میدان باز گشته و در مقابل مهاجمان صف‌آرایی می‌کنند. در این میان شخصی با صلابت به‌نام میرزا کوچک خان، سکوت گیلان را در هم شکسته و همراه یارانش، مبارزات‌شان را برای استقلال کشور آغاز می‌کنند.

علاقه‌مند به زندگی انسان‌ها

انیمیشن سینمایی «پونیو» به کارگردانی هایائو میازاکی،امروز ساعت ‌‌۷و۴۵ دقیقه از شبکه دوی سیما پخش می‌شود.
قصه: پونیو ماهی کوچکی است که با پدر و خواهران کوچک‌ترش جایی در اعماق دریا زندگی می‌کند. پدر پونیو در واقع یک انسان است اما با مشاهده خرابی‌هایی که انسان‌ها در طبیعت به وجود آورده‌اند، تصمیم گرفته زیر آب زندگی کند و در آنجا شهری تشکیل داده که امکان سکونت بشر در آن است. وی با تهیه معجونی، بچه‌هایش را در حالتی نیمه بشر، نیمه ماهی نگه داشته است. روزی پونیو از شهر زیر آب خارج شده و به سطح آب می‌آید. در آنجا پسر کوچکی به نام ساسوکی، پونیو را از آب گرفته و در سطلی او را به محل کار مادرش می‌برد که ناگهان براثر شکسته شدن شیشه دست ساسوکی مجروح می‌شود و پونیو مقداری از خون ساسوکی را می‌خورد. پونیو براثر همین سکونت کوتاه و همراهی‌اش با ساسوکی به عالم انسان‌ها علاقه‌مند می‌شود و ... .

ورود به قصر طاووس

فیلم «پاندای کونگ فوکار۲» به کارگردانی جنیفر یو، فردا ساعت ۸ از شبکه دوی سیما پخش خواهد شد.
قصه: ارباب شن سلاح خوفناکی ساخته. سلاح او گلوله آتشین پرتاب می‌کند. وی با ساخت این سلاح می‌خواهد قدرت خود را نشان بدهد تا بتواند بر شهر فرمانروایی بکند. او به مردم ظلم می‌کند و با زور وارد قصر طاووس که قصر پدرش بوده، می‌شود و استاد بزرگ قصر را از بین می‌برد. استاد شیفو از ماجرا خبردار می‌شود و پنج استاد و جنگجوی اژدها را می‌فرستد تا آنها جلوی ارباب شن را بگیرند. پنج استاد وارد شهر می‌شوند و ارباب شن با افرادش آنها را دستگیر می‌کند و به قصر می‌برد ولی...

آشنایی با همسر

فیلم «خواستگاری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، پنجشنبه۱۱ آذر ماه ساعت ۱۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
بازیگران: ثریا قاسمی، مرحوم هادی اسلامی و اسماعیل محرابی
قصه: پیرمردی به نام جواد جلالی با داشتن چندین فرزند و نوه بر اثر تشویق دوستان تصمیم می‌گیرد پس از ۳۰ سال که از فوت همسرش گذشته از نو ازدواج کند. او با پیرزنی که همسن و سال خود اوست، آشنا می‌شود اما ... .

گردهمایی متخصصان

فیلم «نقشه فرار ۲» به کارگردانی استیون سی میلر، پنجشنبه ۱۱ آذر ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
بازیگران: سیلوستر استالونه، دیوید باتیستا، خوانگ شیائومینگ، جیمی کینگ و جسی متکالف.
قصه: ری برسلین مردی بسیار باهوش و قدرتمند است که به‌منظور دستیابی به هدفی بزرگ عده‌ای از افراد متخصص را گردهم جمع کرده است. او تیمی بسیار حرفه‌ای از افراد متخصص را تشکیل داده تا اشخاصی را که زندانی شده‌اند از غیرقابل‌نفوذترین زندان‌های جهان نجات‌دهد.
او در کار خود بسیار موفق است و در این مسیر از جدیت بسیار بالایی برخوردار است. اما در یکی از عملیات‌ها، یکی از افراد گروهش (جاسپر) اشتباه بزرگی را هنگام نجات جان یک زندانی مرتکب شده و باعث می‌شود که آن فرد جان خود را از دست بدهد.
این کار او، برسلین را بسیار خمشگین می‌کند و به‌ناچار او جاسپر را از تیم خود اخراج می‌کند. جاسپر نیز از این اتفاق به‌شدت خشمگین شده و درصدد انتقام برمی‌آید. او به سراغ فردی می‌رود که زندان غیرقابل نفوذی دارد و هرگز کسی نتوانسته از آن فرار کند. سپس افرادش را به سراغ نزدیک‌ترین فرد به برسلین (شو) می‌فرستد و ... .

آموزش به فرزند استثنایی

فیلم سینمایی «تاریکی» به کارگردانی سانجای لیلا بانسالی، پنجشنبه ۱۱ آذر ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
بازیگران: آمیتاب باچان، رانی ماکرجی و شرناز پاتل.
قصه: خانواده مک نلی صاحب فرزندی استثنایی (نابینا و ناشنوا) می‌شوند. نام این کودک میشل است. خانواده مک نلی راه مناسبی برای تربیت میشل نمی‌یابند به همین دلیل از آقای ساهایی که معلم بچه‌های استثنایی است، تقاضای کمک می‌کنند. آقای ساهایی به خانه آنها می‌آید و به شیوه خود به تعلیم میشل می‌پردازد و... .

آشنایی با جنایتکار

فیلم جدید «سایه تاریک» به کارگردانی تای یان کیم، جمعه ۱۲ آذر ماه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
بازیگران: جو جی هون، کیم یون سئوک، جین سئون کیو و هئو جین
قصه: کیم هیونگ مین بازرس مواد مخدر محلی است. او خانواده‌ای ثروتمند داشته و صرفا به‌دلیل علاقه به کارهای پلیسی، این شغل را انتخاب کرده است. اما آشنایی کیم با جوان جنایتکاری به نام کانگ تائه ئو همه‌چیز را تغییر می‌دهد. کانگ اول بار، در ازای دریافت پول در رستورانی با کیم دیدار کرده و از جابه‌جایی و دفن یک جنازه در سال‌های گذشته سخن می‌گوید. در همین لحظه پلیس جنایی به رستوران حمله کرده و کانگ را به اتهام قتل دستگیر می‌کند. مدتی بعد کانگ از زندان با کیم تماس گرفته و در ازای دریافت پول، رازهای جدیدی را فاش می‌کند. کانگ ادعا می‌کند پیش از این هفت نفر را به قتل رسانده و غیر از پرونده آخر، هیچ‌گاه تحت تعقیب قرار نگرفته است!

گم شدن در هزارتو

فیلم «دیوید، یک هزار تو ساخت» به کارگردانی بیل واترزون، امشب ۱۱ آذر ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
بازیگران: میرا روهیت کمبانی، نیک تون و آدام بوش.
قصه: دیوید هنرمندی ۳۰ ساله است که خانواده‌اش خرج او را می‌دهند. او که دوست دارد کار مهمی انجام دهد یک هزار توی مقوایی در نشیمن خانه‌اش می‌سازد اما در آن گم می‌شود. همسر و دوستانش برای نجات او به‌داخل هزارتو می‌روند و همگی در مراحل مختلف آن اسیر حوادثی عجیب و غیر‌قابل باور می‌شوند که... .

مهمان فرانسه در رشت
فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان، فردا ۱۲ آذر ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
بازیگران: لیلا حاتمی، علی مصفا، زهرا حاتمی و کریستف رضاعی.
قصه: گلی بعد از ۲۰سال زندگی در فرانسه یک‌باره تصمیم می‌گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفری کند. فرهاد در رشت به استقبالش می‌رود و می‌گوید که آشنایی قدیمی است اما گلی اصلا او را به یاد نمی‌آورد و... .

قهرمان بی‌رقیب
فیلم «ماشین‌ها ۲» به کارگردانی جان لاستر و براد لوئیس، امروز ۱۱ آذر ساعت۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
قصه: داستان از این قرار است که از آخرین باری که «لایتینگ مک کوئین» موفق شده بود خود را به‌عنوان سلطان جاده‌ها مطرح کند مدت‌های مدیدی می‌گذرد. او اکنون خوشحال از بی‌رقیب بودنش، قصد دارد تا مدتی را به استراحت و تعمیر فنی خود بپردازد اما رقیب قدیمی و کهنه‌کار ایتالیایی او به نام «فرانچسکو برنولی» پیشنهاد شرکت در یک گراند پریکس جهانی را به «لایتینگ» می‌دهد و اعلام هم می‌کند که خودش، قهرمان بی‌رقیب این مسابقات خواهد بود... .

گم‌شدن نمکی در شهر
فیلم «مسافران مهتاب» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، جمعه ۱۲ آذرماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
بازیگران: مهدی فخیم‌زاده، خسرو امیرصادقی، محمود بهرامی، مهری مهرنیا و سوسن زرانی.
قصه: سلیمان در پی بیکاری و فقر همراه برادرش نمکی که معلول ذهنی است به شهر می‌آید اما نمکی در شهر گم می‌شود و مشکلاتی به‌وجود می‌آورد که ... .

آشنایی با جترا

فیلم «پدر و پسر» به کارگردانی راکش ساشی، جمعه ۱۲ آذرماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
بازیگران: کالیان دو، مالاویکا نیر و ماهش آچانتا.
قصه: کیسر، مردی است که دو فرزند، یکی دختر و یکی پسر دارد. او اوضاع مالی خوبی ندارد ولی مدام سعی دارد که مایحتاج خانواده مخصوصا بچه‌هایش را فراهم کند. پسرش رام کم‌کم بزرگ می‌شود ولی اصلا هیچ توجهی به زحمات او ندارد و در درس‌هایش تلاش کافی نمی‌کند. رام به سن جوانی می‌رسد ولی کاری نمی‌تواند پیدا کند و ... .

زینب علیپور طهرانی/ روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها