علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران در صورتی که امروز در دیدار این تیم برابر سرکل بروژ به میدان برود، تعداد بازی‌هایش را در شارلوا به عدد ۱۰۰ می‌رساند.
کد خبر: ۱۳۴۸۶۸۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، علی قلی زاده که در سال ۲۰۱۸ از تیم سایپا ایران راهی باشگاه شارلوا بلژیک شد، امروز و در صورت حضور در ترکیب شارلوا در لیگ بلژیک به باشگاه صدتایی‌های این تیم اضافه می‌شود.

سایت dhnet بلژیک در این خصوص نوشت: «وقتی قلی زاده در ماه می ۲۰۱۸ به شارلوا پیوست، چه کسی تضمین می‌کرد که او در زمستان ۲۰۲۱ همچنان در این تیم باشد؟ احتمالاً افراد زیادی نیستند. قلی زاده تاکنون ۹۹ بازی رسمی برای شارلوا انجام داده است که صدمین بازی، امروز شنبه برابر سرکل بروژ خواهد بود.»

به نوشته dhnet، قلی زاده در شارلوا ۱۹ گل به ثمر رسانده و ۲۲ پاس گل داده است. این سایت با اشاره به روند رو به رشد این وینگر ایرانی اعلام کرد همزمان با این روند، علاقه باشگاه‌های خارجی به این بازیکن افزایش می‌یابد.

به مناسبت ورود قلی زاده به باشگاه صدتایی‌های شارلوا، سایت بلژیکی گزارشی از هشت حکایت و ماجرای جالب از قلی زاده منتشر کرده است.

 قلی زاده علاوه بر باشگاه شارلوا، یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ایران است و در بازی با سوریه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ هم گل زیبایی به ثمر رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها