آغاز پروژه پایش کنتورهای آب مشترکین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با پیگیری های به عمل آمده در دفتر بهره برداری شبکه توزیع و آب بدون درآمد معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان لرستان و همکاری معاونت مشترکین این شرکت ، پروژه پایش و تست خوشه ای کنتورهای آب مشترکین در امورات تابعه آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۴۸۶۲۷
به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان: حمیدرضا کرم وند ادامه داد:  در این پروژه که مطابق دستورالعمل های مصوب IWA اجرا می شودعملیات تست  خوشه ای کنتورهای مشترکین با ساز و کار مشخص جهت تست  کارکرد ۶۵۰۰ کنتور در سطح امورات تابعه  شروع شد.

وی بیان کرد: نتایج داده های به دست آمده  از این مطالعات پس از تجزیه و  تحلیل های لازم  با هدف کاهش آب به حساب نیامده ناشی از هدر رفت ظاهری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصول سرد سال انتظار می‌رود مشترکین دقت بیشتری را جهت نگه‌داری و عایق تاسیسات شرکت که در فضای باز قرار دارند؛ داشته باشند.
 
کرم وند افزود: عمده یخ‌زدگی کنتور به دلیل قرارگیری در عمق نامناسب، عدم پوشش و عایق مناسب حوضچه و انتقال یخ‌زدگی از تاسیسات به داخل کنتور است و متاسفانه باعث ایجاد خسارت به آن می‌شود.
 
وی با اشاره به افزایش قیمت کنتور گفت: با توجه به آیین‌نامه داخلی و اجرایی شرکت، حفاظت از انشعاب برعهده مشترک خواهد بود و باید از کنتور خود در مقابل خسارات احتمالی نگه‌داری کند بنابراین چنانچه کنتور در اثر یخ‌زدگی و سرما آسیب ببیند هزینه تعویض را باید خود مشترک بپردازد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها