مرگ مرد میانسال در حادثه سقوط در چاه ۲۰ متری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: این مرد حدوداً ۶۰ ساله به داخل چاه خشک و بدون آب به عمق ۲۰ متر افتاده بود،که همراهان وی پس مشاهده این حادثه سراسیمه از آتش نشانی شهرستان الشتر درخواست کمک کردند که پس از هماهنگی های صورت گرفته ماموران آتش‌نشانی خرم آباد به محل حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۱۳۴۸۵۷۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مهرداد علی پناه گفت: در این حادثه مردی حدوداً ۶۰ ساله حین گردش روی چاه خشکی که قبلاً حفر و ورودی آن پوشانیده شده بود قدم گذاشته دهانه چاه ناگهان دچار ریزش و متاسفانه وی به قعر چاه سقوط میکند.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی به محض دریافت این خبر بی درنگ گروه امداد و نجات این سازمان متشکل از محمد میرزایی مقدم ، حمیدرضا عوض پور و حجت سیفی از ایستگاه شماره ۲ به همراه فریدون رادمرد معاون عملیات سازمان برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده به جاده خرم آباد- الشتر گردنه ایوان دره اعزام کرد.
 
علی پناه افزود: آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات و نصب دو کارگاه مجزا ، خود را به این شخص رسانده، پیکر بی‌جان مرد میانسال را به خارج از چاه منتقل کردند.
 
وی اظهار کرد : شخص فوتی به آمبولانس حاضر در محل تحویل داده شد.
 
تیم عملیاتی بعد از نصب نوار خطر در اطراف چاه و ایمنی کامل محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها