نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان در حوزه مدیریتی عملکرد خوب و قابل قبولی در استان داشته اند.
کد خبر: ۱۳۴۷۵۵۹
به گزارش جام جم انلاین لرستان: دکتر فاطمه مقصودی در نشست هم‌اندیشی مسايل و موضوعات زنان استان با حضور مدیران زن دستگاههای اجرایی لرستان گفت: به برکت انقلاب اسلامی زنان در عرصه‌های مختلف فعالیتهای خوبی داشته اند و در سالهای گذشته این حضور پررنگ‌تر شده است.
 
وی تصریح کرد: در کنار این توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود، متاسفانه آسیب‌های حوزه زنان و خانواده بسیار زیاد است که باید با برنامه‌ریزی و اقدام جهادی برای رفع آنها اقدام کرد.
 
وی اضافه کرد: آمار آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان به عنوان یک هشدار جدی است که باید با همگرایی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور در این حوزه آسیب زدایی شود.
 
وی آمار آسیب‌های اجتماعی را نگران کننده دانست و اظهار داشت: با بهبود اقتصاد حوزه زنان و خانواده بسیاری از این مشکلات قابل حل شدن هستند.
 
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به مقام زن در احادیث و روایات بسیار تاکید شده که این موضوع نیز باید سرلوحه اقدامات دستگاهها برای خدمات‌رسانی به این قشر از جامعه قرار گیرد.
 
در این نشست سه ساعته، بانوان مدیر کل استان به بیان مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه زنان در دستگاههای اجرایی و جامعه پرداختند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها