سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور

مشکلات و موانع قطار شهری کرج برطرف می‌شود

سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: موانع طرح های نیمه تمام عمرانی کشور از جمله قطار شهری کرج در حوزه تعهدات شرکت شستا بررسی و مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۲۱
به گزارش جام جم آنلاین البرز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ هاشم موسوی ، عصر سه شنبه در بازدید از طرح خط ۲ قطار شهری کرج، گفت: شرکت شستا طرح های عمرانی و زیرساختی فراوانی در کشور در دست اقدام دارد که تلاش‌ها بر تکمیل این طرح ها معطوف شده است.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: یکی ازطرح های مهم شستا تکمیل قطار شهری کرج است که موانع اجرایی این طرح در اسرع وقت بررسی می‌شود.
موسوی گفت: از آن جا که قطار شهری کرج یکی ازپروژه‌های زیرساختی و خدمات عمومی است، تکمیل این طرح در اولویت قرار دارد.
او افزود: طرح های مختلف عمرانی شستا در سراسر بازدید و بررسی فنی خواهند شد تا در اسرع وقت برای تکمیل آن‌ها تصمیم گیری شود.
طرح خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه از سال ۱۳۸۵ با مشارکت شهرداری کرج، استانداری البرز و شرکت شستا آغاز شده که تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این طرح عظیم حفاری شده است.
قرار است قطعه نخست این خط به طول ۶.۵ کیلومتر بین گلشهر تا چهار راه طالقانی کرج بهره برداری شود.
امروز نیز با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست اداری تخصصی معاونان و مدیران این وزارتخانه در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور مستقر در کرج برگزار شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها