نماینده ولی فقیه در گیلان به واردات چای خارجی به استان به وِیژه لاهیجان اشاره کرد و گفت: ورود چای خارجی به گیلان شبه خیانت است و از تعزیرات حکومتی می خواهیم این موضوع را با جدیت بررسی کند.
کد خبر: ۱۳۴۵۲۹۷

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،آیت الله فلاحتی  به واردات چای خارجی به استان گیلان به وِیژه لاهیجان اشاره کرد و افزود: ورود چای خارجی به گیلان شبه خیانت است و از تعزیرات حکومتی می خواهیم این موضوع را با جدیت بررسی کند زیرا بعید نیست کسانی می خواهند به صنعت چای ما ضربه بزنند.

امام جمعه رشت با اشاره به مشکل ایجاد شده در عرضه بنزین در جایگاه های سوخت، بیان کرد: از ملت ایران به ویژه مردم گیلان که از خود صبوری نشان دادند قدردانی می کنم.

آیت الله فلاحتی به تودیع و معارفه استاندار گیلان در روز گذشته اشاره کرد و گفت: از تلاش های استاندار قبلی قدردانی می کنیم و استاندار جدید با توجه به سوابق مدیریتی و تجربه ای که دارد، نشان می دهد از توانمندی های لازم برای اداره استان برخوردار است.

وی با توصیه به استاندار گیلان و شهردار رشت مبنی براینکه به فکر ساماندهی مشکلات مردم باشید، تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان باید برای کمک به استاندار جدید تلاش کنند و دیگر جای تخریب نیست البته نقد جای خود را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها