طرح مزدا CX-50 2023 بر اساس تصاویر لو رفته از ثبت اختراعش منتشر شد (+ عکس)
در حالی که قرار است ماه آینده طرح اصلی رونمایی شود

طرح مزدا CX-50 2023 بر اساس تصاویر لو رفته از ثبت اختراعش منتشر شد (+ عکس)

CX-5 2022 در تریم جدید توربو بهترین نمونه مزدا است که اکنون با موتور توربوشارژ ۲۵۰ اسب بخاری ارتقا یافته است.
کد خبر: ۱۳۴۵۲۱۴

به گزارش جام جم آنلاین، مزدا CX-۵ برای سال ۲۰۲۲ به روز شده است، این خودرو بیش از هر کراس اوور کامپکت دیگری، احساس خیلی خوبی در راننده ایجاد می‌کند.

این کراس اوور جدید مزدا هم رده قیمتی هوندا CR-V است و همچنین قابلیت رقابت با پورشه ماکان را دارد.

این خودرو با یک موتور چهار سیلندر و همچنین چهار توربوشارژ اختیاری ارائه می شود و نکته حائز اهمیت در آن این است که تمام آنها تعادل خوبی در سواری و هندلینگ دارند که در این بخش بی رقیب است؛ جالب است بدانید که هیچ رقیبی نمی‌تواند با فضای داخلی شیک و زیبای مزدا برابری کند. ویژگی‌های متعالی CX-۵، ۲۰۲۲ به سادگی از همه همکلاسی‌های خود پیشی می‌گیرد.

برای سال ۲۰۲۲، مزدا بدنه جذاب CX-۵ را با سطوح صاف‌تر در جلو و عقب ارائه می‌دهد. جلوپنجره آن نیز با بافت مشبک سه بعدی جدید و چراغ‌های LED تغییر شکل یافته ارائه می شود.

در داخل، صندلی‌ها برای راحتی بیشتر به روز شده اند؛ مزدا می‌گوید گیربکس اکنون طوری تنظیم شده که نرم‌تر از قبل است به همین ترتیب، گفته می‌شود که بهبود سیستم تعلیق باعث می‌شود که CX-۵ هندل و سواری بهتری نسبت به قبل داشته باشد.

همه مدل‌ها اکنون به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شوند و به لطف تنظیمات جدید حالت رانندگی بهتر است.

تریم Grand Touring Reserve اکنون توربو نامیده می‌شود و تریم Signature دارای روکش همرنگ بدنه است.

کارشناسان می گویند این خودرو در تریم جدید توربو بهترین نمونه CX-۵ است که اکنون با موتور توربوشارژ ۲۵۰ اسب بخاری ارتقا یافته، سرعت آن بیشتر و نمای بیرونی آن به زیبایی طراحی شده است.

موتور چهار سیلندر استاندارد ۱۸۷ اسب بخاری CX-۵ هنگام دور شدن از چراغ‌های توقف یا شلوغی در شهر، واکنش بسیار خوبی دارد، بنابراین سریع‌تر از آنچه که هست احساس می‌شود، نقطه ضعف این خودرو این است که در سرعت‌های بالاتر، مانند زمانی که در بزرگراه عبور است، احساس ضعف می‌کند.

نسخه توربوشارژ ۲۵۰ اسب بخاری که شتاب بسیار سریعی را ارائه می دهد، هر دو موتور با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک جفت می‌شوند.

اگر از مشخصات فنی آن بگذریم اکنون سری به فضای داخلی می زنیم و گویی سوار یک آئودی یا مرسدس بنز شده ایم؛ متریال درجه یک و چیدمان فوق‌العاده باعث می‌شود به‌ویژه ظاهری مجلل ایجاد شود.

پدال گاز حس بهتری نسبت به نسخه معمولی دارد، فرمان خوش ساخت دقیقاً در جلوی راننده قرار دارد و با یک زاویه خفیف جابجا نمی‌شود.

خاص ترین کراس اوور مزدا با سرعتی فوق سریع (+عکس)

خاص ترین کراس اوور مزدا با سرعتی فوق سریع (+عکس)

خاص ترین کراس اوور مزدا با سرعتی فوق سریع (+عکس)

خاص ترین کراس اوور مزدا با سرعتی فوق سریع (+عکس)

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها