مزدا MX-5 چطور به استون مارتین تبدیل شد؟!

مزدا MX-5 میاتا یکی از دوست‌داشتنی‌ترین خودروهای اسپورت و دیفرانسیل عقب در بازار بوده و علیرغم ابعاد جمع‌وجور و قدرت کم، بسیاری از افراد آن را یکی از بهترین خودروهای تاریخ برای رانندگان می‌دانند.
کد خبر: ۱۲۹۰۹۶۸

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، MX-5 به خاطر دینامیک رانندگی درخور و موفقیت در موتور اسپورت مشهورتر شده و شاید ظاهر آن نقش خیلی زیادی در موفقیتش نداشته باشد. قطعاً نسل‌ اول این خودرو با چراغ‌های خاص خود بیشتر در یادها مانده است اما خب نباید نسل‌های جدید را نیز دست کم گرفت. جدیدترین نسل این خودرو که با کد ND شناخته می‌شود احتمالاً زیباترین نسل این خودرو پس از نسل اول بوده اما یکی از کمپانی‌های تیونینگ ژاپنی با نام کرافت تِک معتقد است می‌توان این خودرو را به یک مینی استون مارتین تبدیل کرد!

این کمپانی با تولید یک کیت بدنه ویژه اقدام به دگرگونی مزدا MX-5 و تبدیل آن به محصولات استون مارتین کرده است. در بخش جلو به نظر می‌رسد که با یک بچه ونتیج روبرو هستیم و خب نتیجه کار خیلی هم بد نبوده است. سپر جلو کاملاً مشابه محصولات استون مارتین بوده و چراغ‌های مزدا نیز به‌خوبی با آن هماهنگ هستند. کرافت تک می‌گوید این کیت ساده اما بالغ بوده و ابهت بالایی دارد. توازن بین بخش بالایی سپر و گلگیرها نیز به خوبی حفظ شده است.

این کمپانی کیت خود را با استفاده از تکنولوژی پرینت سه‌بعدی و گلی سنتی توسعه داده و نتیجه نهایی نیز چیزی منحصربه‌فرد و شیک است که کمتر چنین چیزی را می‌بینیم. کیت موردبحث که مناسب MX-5 های مدل ۲۰۱۵ یا بعد از آن است با قیمت ۱۱۳۰ دلار در دسترس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها