فروش پاسپورت جعلی ، 5 میلیون تومان

اعضای باندی که با دریافت پنج میلیون تومان ، پاسپورت جعل می کردند، در اشتهارد دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۴۴۷۷۶

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "علی عزیزی" ، فرمانده انتظامی اشتهارد در تشريح اين خبر گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر جعل پاسپورت و تمدید اقامت اتباع خارجه در شهرستان اشتهارد رسيدگي به اين موضوع در دستور کار پليس امنیت شهرستان قرار گرفت.


وي افزود: در اين رابطه پس از بررسی ها مشخص شد فردی از اتباع ساکن در شهرستان اشتهارد در برابر دریافت مبلغ 50 میلیون ریال از شهروندان اقدام به معرفی افراد فاقد مدارک به شخصی برای دریافت مدارک جعلی می کند. پس از انجام اقدامات پلیسی، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد جاعل در محل سکونت وی می شوند که در بررسی های بیش تر ، تعداد دو جلد پاسپورت جعلی در این خصوص کشف شد.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: ماموران با استفاده از سر نخ های به دست آمده در يک عمليات غافلگيرانه اقدام به دستگیری نفر دوم این باند می کنند که متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمي شد اما پس از رو به رو شدن با دلايل و مدارک لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: با همدستي یک نفر از افراد سابقه دار اقدام به جعل مدارک کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد تصریح کرد: با هماهنگي مقام قضايي همدستان وي شناسايي و دستگير و با تکميل تحقيقات، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها