اعضای باندی که به بهانه ازدواج یا برگزاری کنسرت دختران را فریب داده و از آنها کلاهبرداری می کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۴۴۷۵۶

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور" بیان داشت: زن جوانی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد که از طريق يکي از دوستانم با مرد جوانی آشنا شدم و برای برگزاري کنسرت مبلغ 2 ميليارد و 400 میلیون ریال به حساب پدرش واریز کردم اما بعد از انتقال وجه دیگر تلفن هایم را جواب نمی دهد.


وی عنوان کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد صاحب حساب فوت کرده و متهم با استفاده از کارت بانکی پدر فوت شده اش از مال باخته کلاهبرداری کرده است.


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با رصدهای اطلاعاتی محل های تردد متهم تحت کنترل در آمد و وی در محدوده ميدان "ونک" دستگیر شد.


این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم پس از انتقال به این پلیس به 13 فقره کلاهبرداری با همکاری 2 همدستش در استان البرز و تهران اعتراف و اظهار داشت که با ترفندهای مختلف مانند اجرای کنسرت و ازدواج از بانوان جوان کلاهبرداری می کردند.


سرهنگ تقی پور با بیان اینکه سایر همدستان وی نیز در عملیات مستقل دیگری دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 16 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

 

عکس تزئینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها