حامد تهرانی از حضورش در برنامه مثبت دست فرمون می‌گوید.
کد خبر: ۱۳۴۴۳۲۹

حامد تهرانی، کارگردان برنامه «مثبت دست فرمون» در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم می‌گوید: «مثبت دست فرمون» در فصل یک از قسمت بیست و پنچم شکل گرفت. قبل از شکل گیری این برنامه، من به همراه کامبیز دیرباز در خود برنامه «دست فرمون» حضور داشتم و در بین پخش برنامه سعی داشتم کمی فضا را به سمت شوخی و فان ببرم، اما بعد از پخش قسمت‌های اولیه در فصل اول با صحبت‌هایی که با کارگردان و تهیه‌کننده این برنامه داشتیم، تصمیم بر این شد که یک برنامه مجزا به اسم «مثبت دست فرمون» را برای پخش در شبکه نسیم آماده کنیم.
وی ادامه می‌دهد: به دلیل اینکه مدت زمان برنامه بالا رفته بود و مخاطب را کمی سردرگم می‌کرد و تصمیم بر این شد که «مثبت دست فرمون» ساخته و جدا از برنامه «دست فرمون» روی آنتن برود. از زمانی که تصمیم بر این شد که برنامه «مثبت دست فرمون» به صورت مجزا ساخته شود، من آیتم‌هایی را به برنامه اضافه کردم. در فصل اول بازیگر داشتیم، اما در فصل دوم حضور بازیگران کمتر شد و در بخشی به اسم «صورت سنگی» در فصل دوم همراه هنرمندان و فوتبالیست‌ها و چهره‌های شاخص در برنامه «مثبت دست فرمون» بودیم. در فصل سوم هم هر قسمت یک مهمان هنرمند خواهیم داشت که درباره همه موضوعات با او گپ و گفت‌وگو داریم و درباره پیست و مسابقه با او صحبت خواهیم داشت.
تهرانی بیان می‌کند: چالش «صورت سنگی» از ماشین به موتور تبدیل شده و یک سری چالش‌ها را در استودیو با مهمانان برنامه اجرا خواهیم کرد و در این بین آیتم‌هایی از حواشی و دوربین مخفی که از برنامه «دست فرمون» ضبط شده، پخش خواهد شد. خوشبختانه بازخوردها از برنامه «مثبت دست فرمون» خیلی خوب بوده است.
وی در ادامه عنوان می‌کند: قسمت اول برنامه «دست فرمون» به آرشا اقدسی تقدیم شد ، آرشا این برنامه را خیلی دوست داشت و دوست بسیار صمیمی من بود که هنوز هم رفتن او را باور ندارم. این برنامه را به او تقدیم کردم و امیدوارم که روح آرشا در آرامش باشد. در برنامه دوم «مثبت دست فرمون» هم میزبان سیدجواد هاشمی بودیم.
مجری «مثبت دست فرمون» می‌گوید: برنامه «مثبت دست فرمون» به دلیل پرداختن به حواشی که دارد با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است. برنامه «دست فرمون» به دلیل شرایط مسابقه و رقابتی که وجود دارد از طنز و شوخی به دور است و «مثبت دست فرمون» سعی دارد که با نشان دادن پشت صحنه و اتفاقات جالبی که در پشت صحنه رخ می‌دهد تا حدی مخاطبان را از حال و هوای برنامه با خبر کند.
وی اظهار می‌کند: من بازخوردهای خوبی از برنامه «دست فرمون» دیدم و در شروع فصل دوم یک هجمه عجیبی برای شرکت در این مسابقه وجود داشت و حدود 11هزار نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کرده بودند که این میزان استقبال کار را برای دوستان من و راستی‌آزمایی شرکت‌کننده‌ها کمی دشوار کرده بود. اگر بخواهیم تا فصل دهم هم برنامه «دست فرمون» را ادامه دهیم فکر می‌کنم با استقبال علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه روبه‌رو خواهیم شد. واقعا جای برنامه‌ای مثل «دست فرمون» در کنداکتور صدا و سیما خالی بود و خوشبختانه این برنامه توانسته تا حدی باعث فرهنگ‌سازی در بین رانندگان شود و بدانند که خیابان جای تخلیه هیجان و رانندگی پرخطر نیست.
تهرانی در پایان درباره تغییرات فصل جدید عنوان می‌کند: در این فصل باشگاه رانندگان تشکیل شده و مربی‌هایی که قهرمانی‌های زیادی هم در سطح کشور دارند، بچه‌هایی که علاقه‌مند به این رشته هستند را تعلیم داده و برای شرکت در مسابقات «دست فرمون» آماده کرده‌اند. برنامه «دست فرمون» کپی از هیچ برنامه‌ای در دنیا نیست و برای اولین بار است که به این شکل یک برنامه در دنیا ساخته می‌شود.

 

احمدرضا معراجی / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها