طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از تعاونی های برتر ملی استان تجلیل شد. 
طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از تعاونی های برتر ملی استان تجلیل شد. 
کد خبر: ۱۳۴۴۲۶۳

 

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از تعاونی های برتر ملی استان تجلیل شد. 

به گزارش روابط عمومي اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نشست صمیمی تعاونگران برتر استان هرمزگان با نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه بندرعباس حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده با حضور هادی ابراهیمی مدیرکل و تعاونگران برتر در محل دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد. 


دکتر ابراهیمی مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی  هرمزگان  در این نشست ضمن ارائه گزارشات از عملکرد تعاوني هاي استان نقش آن ها را در توسعه اقتصادی بی بدیل دانست و تعاوني ها را راهی برای افزایش نقش مردم در اقتصاد معرفی کرد.


وی با اشاره به تعهد دولت به ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور بیان کرد که تعاوني ها آماده مشارکت در این امر را دارند و می توانند سهم خود را ایفا کنند.


وی همچنین با اشاره به مزاياي تشکیل تعاونی های توسعه عمران از تلاش برای تشکیل آن در کلیه شهرستان های استان هرمزگان خبرداد.


در ادامه این نشست؛ عباس سالاری رئیس اتاق تعاون هرمزگان نیز گزارشی از عملکرد اتاق تعاون ارائه و ان را مثبت ارزیابی کرد.
وی با اشاره به راه اندازی مرکز داوری تعاون در اتاق تعاون از رسیدگی به ۶۳۰ پرونده خارج از رویه قضایی و ایجاد صلح و سازش در آن ها خبر داد.


سرگرد شهبازی فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان نیز در این نشست از راه اندازی ۶ مرکز تجمیعی تزریق واکسن و توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک های مومنانه خبرداد.


حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس ضمن تبیین مصادیق اقتصادی جهان غرب لیبرالیستی و شرق سوسیالیستی تعاون را یکی از مضامین مهم اقتصاد اسلامی دانست و بر لزوم پررنگ کردن رنگ آن در جامعه تاکید کرد.


وی همچنین خواستار تشکیل کارگروهی در دورن خود تشکیلات تعاون برای احصای مشکلات و آسیب های این حوزه و ترسیم دستورالعمل ها و پیشنهادهایی برای رفع آن و اعلام به مجلس و دولت شد.


امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: تعاوني ها باید هم از لحاظ کیفی، هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ تنوع تعاونی ها گسترده تر شوند تا هم در برگیرندگی آن ها افزایش یابد و هم مردم بیشتری بتوانند در آن ها عضويت پیدا کنند. 


گفتنی است در این نشست از ۴ تعاونی برتر ملی که حائز رتبه های برتر در جشنواره تعاوني هاي برتر کشور شده بودند  یعنی تعاونی های مروارید شکیل قشم، مصرف کارکنان گمرک قشم، گل بار رنگین طبل قشم و نیک داران کیمیا هرمزگان و یک تعاونی برتر شایسته تقدیر ملی شرکت تعاونی، جانبازان و ایثارگران میثاق سپهر خلیج فارس توسط نماینده ولی فقیه در استان تجلیل شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها