گزارشی از نمایشگاه نگاره‌های «مرغ بسم‌ ا...» که در آن هنرمندان به خلق آثار جدید بر پایه «بسم ا... الرحمن الرحیم» پرداخته‌اند

نقش‌هایی که با وضو آفریده شده‌اند

۱۱ اثر هنری در این حراج به فروش گذاشته شدند و قیمت آثار فروخته شده پیکاسو به ۱۰۹ میلیون دلار می رسد.
کد خبر: ۱۳۴۳۹۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مجموعه‌ای از آثار هنری پیکاسو در هتل بلاژیو در لاس وگاس آمریکا به حراج گذاشته شد. این آثار هنری در ۲۰ سال گذشته در این هتل در معرض دید مردم قرار داشتند. این آثار هنری تا قبل از آنکه به حراج گذاشته شوند در قلب آثار هنری رستورانی به نام "پیکاسو" در هتل بلاژیو در لاس وگاس قرار داشتند، اما مالک هتل تصمیم گرفت این آثار هنری را به فروش بگذارد.
 
تعداد بازدید : 49

کاترین کارلی خبرنگار بی بی سی در این باره گزارش داد: در آغاز این حراج اثر پرتره مربوط به سال ۱۹۳۸ بیش از ۴۰ میلیون دلار به فروش رفت. اثر دیگری که به فروش رفت نقاشی متعلق به سال ۱۹۶۹ بود که یکی از آخرین کار‌های پیکاسو بود.

شرکت" ام جی ام ریزورتس " با فروش این آثار هنری قصد دارد کلکسیون آثار هنری اش را متنوع‌تر کند. حراج آثار هنری پیکاسو با میزبانی حراج سوزبی در هتل بلاژیو برگزار شد. قیمت آثار فروخته شده پیکاسو به ۱۰۹ میلیون دلار می رسد. ۱۱ اثر هنری در این حراج به فروش گذاشته شدند. مدیران هتل می‌خواهند تمرکز کلکسیون هنری شان را متنوع‌تر کنند و اثار هنری بیشتری از زنان، افراد رنگین پوست و معلولان را به نمایش درآورند.

گفتنی است؛ در کنار حراج آثار هنری پیکاسو، آثار هنری دیگری هم به فروش رفتند که در مجمع، قیمت فروش آن‌ها به ۱۳۴ میلیون دلار رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها