اهدا ١٠٠ سری جهیزیه به نیازمندان لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان گفت: یکصد سری جهیزیه شامل پنج قلم اساسی به ارزش ۲۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا شده است.
کد خبر: ۱۳۴۳۸۹۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: احسان جهانبخش افزود: علاوه بر این؛ توسط بسیج سازندگی لرستان به هر کدام از زوج‌ها سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کارت هدیه اهدا شده است.
 
وی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه، تهیه و اهدا جهیزیه، در راستای سلسله برنامه‌های رزمایش‌های کمک مومنانه از سال گذشته تاکنون برگزار شده است.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پیش از این نیز، ۹۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان لرستانی که مشکلات اقتصادی داشتند، ازطرف بسیج سازندگی اهدا شده است.
 
جهانبخش افزود: یک میلیون و ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم از ابتدای سال تاکنون نیز طبخ و توزیع شده است. تعداد ۱۹۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد توسط بسیج سازندگی لرستان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به دیگر اقدامات نیز اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج، پایان مراحل احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد که توسط بسیج سازندگی از سال ۹۷ آغاز شده است را اعلام می‌کنیم. همچنین احداث ۲۱ کیلومتر کانال کشاورزی در ۱۷ روستای استان از دیگر خدمات گروه‌های جهادی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها