الکترونیکی شدن پرداخت صدقات

مدیرکل کمیته امداد امام لرستان گفت: جمع‌آوری و توزیع صدقات از طریق شبکه‌های مردمی و روش‌های نوین، اسکن کدQR یکی از راههای مناسب محرومیت‌زدایی می‌باشد.
کد خبر: ۱۳۴۵۶۷۷
به گزارش جام جم انلاین لرستان: جلال شیخ پورافزود: درآمد حاصله از طریق روشهای نوین در شش ماهه اول سال جاری ۳۲ درصد رشد داشته است.
 
وی ادامه داد: مبلغ کمک های مردمی به نیازمندان در قالب صدقات ۶ میلیارد تومان بوده است  که صد درصد کمک‌های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت‌زدایی از خانوارهای نیازمند می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد:  بر اساس توافقنامه بودجه مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر منطقه بر اساس نیاز مددجویان در شاخص حمایتی شامل کمک به درمان مددجویان روستایی و شهری، کمک به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم‌خانگی، پرداخت موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، اردوهای زیارتی، تعمیر تکمیل و بازسازی مسکن و تعامل با مراکز اجتماعی هزینه می‌شود.
 
وی به تعداد مشترکین صندوق‌های صدقات در لرستان اشاره کرد و گفت ۱۶۰ هزار و ۶۵۲ مشترک صندوق صدقات در لرستان وجود دارد علاوه بر آن مردم سخاوتمند می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* و یا اسکن کدQR  که برروی صندوق صدقات نصب شده به‌آسانی از طریق تلفن همراه خود صدقه واریز نمایند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها