بهترین مرورگر اینترنت کدام است؟
فایرفاکس در برابر مایکروسافت اج:

بهترین مرورگر اینترنت کدام است؟

راسکامنادزور در اوایل ماه اکتبر اعلام کرد از دادگاه می‌خواهد برای فیس بوک جریمه ای معادل چند درصد از درآمد شرکت را وضع کند.
کد خبر: ۱۳۴۳۱۹۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، راسکامنادزور (سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه‌های جمعی) اعلام کرد گوگل ۳۲.۵ میلیون روبل (۴۵۸ هزار دلار) جریمه وضع شده تا این نقطه از سال جاری را پرداخت نکرده است. این سازمان اکنون تصمیم دارد جریمه‌ای معادل ۵ تا ۲۰ درصد از درآمد گوگل در روسیه وضع کند که احتمالاً مبلغ آن به ۲۴۰ میلیون دلار می‌رسد.

در این اواخر روسیه فشار‌ها بر شرکت‌های بزرگ فناوری را بیشتر کرده، زیرا سعی دارد فضای اینترنت را بهتر کنترل کند. درهمین راستا در اوایل سال جاری ملیادی سرعت پهنای باند توئیتر را کاهش داد و به طور مداوم برای شرکت‌های فناوری دیگر جریمه تعیین کرده است.

طبق اطلاعات موجود درآمد گوگل درروسیه در سال ۲۰۲۰ میلادی ۸۵.۵ میلیارد روبل بوده است. جریمه‌ای ۵ تا ۲۰ درصد درآمد این شرکت معادل ۴.۳ تا ۱۷.۱ میلیارد روبل خواهد بود.

راسکامنادزور در اوایل ماه اکتبر اعلام کرد از دادگاه می‌خواهد برای فیس بوک جریمه‌ای معادل چند درصد از درآمد شرکت را وضع کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها