مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این خبر که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حدود دو هزار و 400 پورت ADSL به مشتریان واگذار شده است گفت: مخابرات منطقه نیز با ایجاد زیر ساخت های لازم آماده واگذاری پورت های جدید به متقاضیان است.
کد خبر: ۱۳۴۳۱۰۹
واگذاری حدود دو هزار و 400 پورت ADSL در مهرماه جاری آزاد حکمت صبح امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین کردستان، ضمن تشریح اقدامات و پروژه های مخابراتی برای توسعه زیرساختها در حوزه دیتا به منظور ارائه سرویس ها و بسته های IP محور به مشتریان در سطح استان اظهارداشت:با تلاش همکاران،تمامی ظرفیت های موجود در راستای واگذاری پورت های ADSL به متقاضیان جدید بکارگرفته شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مطلب که مخابرات منطقه کردستان همیشه و در همه جا با هدف جلب رضایت مشتریان و تحقق اصل مشتری مداری تلاش می کند تا خدمات مخابراتی را با بالاترین کیفیت و همزمان با رشد تکنولوژیها به مشتریان ارائه نماید اظهارداشت: استقبال چشمگیر مشتریان از سرویس ADSL مخابرات بیانگر این مساله است.

وی با اشاره به واگذاری 13 هزار و 88 پورت ADSL از ابتدای سال جاری تا کنون ، نیاز روزافزون مشتریان به سرویس های دیتا همزمان با شروع سال تحصیلی جدید  را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: از این آمار تعداد دو هزار و 395 پورت ADSL در مهر ماه جاری به مشتریان واگذار شده است که موفقیتِ ویژگی این سرویس مخابراتی را بیان می کند.

حکمت بیان داشت: در حال حاضر 171 هزار و 500 پورت ADSL  منصوبه و 130 هزار و 456 پورت ADSL  واگذارشده به مشتریان در سطح استان  موجود است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها