2مرد که بر سر معامله مواد مخدر، خریداران خود را به گروگان گرفته و به قتل رسانده بودند، در آستانه مجازات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۳۴۲۴۵

به گزارش خبرنگار جام جم ، دیماه 82یکی از اهالی ملارد با مرکز فوریت های پلیسی 110تماس گرفت و ماموران را در جریان به قتل رساندن 2مرد داخل یک دستگاه خودرو خبر داد. به دنبال این تماس ، ماموران به محل حادثه اعزام و متوجه شدند 2مرد با شلیک گلوله به قتل رسیده اند.
بنابراین اجساد مقتولان برای بررسی علت مرگ و مشخص شدن هویتشان به پزشکی قانونی انتقال یافت تا این که ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی پی بردند مقتولان به نامهای محمد مظفر، محمود و بهزاد بوده اند که آخرین بار با چند نفر از دوستان خود دیده شده اند.
با کشف این سرنخ ، ماموران تحقیقات ویژه ای را آغاز کردند تا عاقبت دوستان آنها به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر شدند و در بازجویی های پلیسی بصراحت به قتل آن 2مرد اعتراف کرد.
یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: 7کیلو مواد مخدر را 42میلیون تومان به آنها (مقتولان) فروخته بودم ، اما حاضر به پرداخت بدهی خود نبودند تا این که با 2نفر از دوستانم که یکی از آنها از زندان گریخته بود، به منزل آنها رفتیم تا با تهدید اسلحه پول خود را دریافت کنیم که حاضر به پرداخت پول نشدند و ما هم با شلیک گلوله آنها را به قتل رساندیم.
به دنبال اعتراف متهمان ، آنها با قرار قانونی روانه زندان شده و سال گذشته در شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند و به جرایم خود اعتراف کردند.
بنابراین قضات شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران متهم ردیف نخست پرونده را به قصاص ، پرداخت دیه ، 15سال حبس ، تبعید و همدستان وی را به ترتیب به 2بار قصاص ، دیه ، 15سال حبس و 15سال تبعید محکوم کردند.
با اعتراض متهمان به حکم خود، پرونده به شعبه 37دیوان عالی کشور فرستاده شد که روز گذشته حکم صادره تایید و به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد و 2نفر از متهمان در آستانه مرگ قرار گرفتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها