نیاز مسکن مهر به احداث تقاطع غیر هم سطح

شهردار خرم آباد گفت: مسکن مهر کمالوند با توجه به تراکم جمعیتی که دارد نیازمند احداث تقاطع غیر هم سطح است.
کد خبر: ۱۳۴۱۷۴۱
 به گزارش اختصاصی جام جم انلاین لرستان: سعید فتوحی در جلسه شورای شهر افزود: لزوم تسهیل در واگذاری 65 هزار متر حق شهرداری در مسکن مهر ضروری است و شهرداری در قبال این سهم، موظف به ارائه خدمات شهری، فضای سبز، تنظیف، ایستگاه آتش نشانی، اصلاح ورودی و ... است.

وی ادامه داد:  مسکن مهر کمالوند در شهر خرم آباد دارای مشکلات زیادی است و از ابتدایی ترین امکانات نیز محروم است. در صورتی که حق شهرداری در مسکن مهر کمالوند به صورت مسکن و یا عوض مالی پرداخت شود، تماما برای ارائه خدمات و رفع مشکلات در همین منطقه صرف می شود.

شهردار خرم آباد گفت: در زمان ساخت مسکن مهر، هزینه راه دسترسی و اماده سازی آن، ورودی مسکن مهر و ... برعهده راه و شهرسازی بوده است اما متاسفانه ابتدایی ترین امانات نیز در این منطقه وجود ندارد.
 
فتوحی عنوان کرد: بیشتر مردم وقتی بحث خدمات شهری می شود نگاهشان بیشتر به سمت شهرداری می رود اما در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر نیازمند همکری سایر ارگانها و دستگاهها هستیم.

شهردار خرم آباد اظهار کرد:  لازم است تا دست از جزیره ای فکر کردن برداریم و در راستای ارائه خدمات به مردم، توسعه شهر و ارتقا سرانه ها و... به یکدیگر کمک کنیم و همراه باشیم.
 
فتوحی بیان کرد: یکی از نیازهای ضروری در مسکن مهر کمالوند با توجه به وجود تراکم جمعیتی، احداث تقاطع غیر هم سطح در ورودی مسکن مهر است و لازم است تا راه و شهرسازی در این مسیر با شهرداری هم سو باشد.
 
وی افزود: حال که استاندار لرستان بومی است و دغدغه خاطر زیادی نسبت به توسعه شهرها دارد لازم است تا سایر دستگاههای خدمات رسان در کنار شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به مردم، پای کار بیایند و ما را در این مسیر یاری نمایند.
 
 
فاطمه حافظی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها