تدارک  ویژه  صدا و سیمای کرمان در هفته وحدت

مدیرکل صداوسیمای مرکزکرمان گفت:این مرکزبه منظوررگرامیداشت هفته وحدت و بزرگداشت میلاد سراسر نور نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه و آله و سلم و میلاد با سعادت حضرت امام جعفرصادق علیه السلام،ویژه برنامه‌ های متنوعی را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۳۴۱۴۱۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛احمد علیرمضانی،افزود:شبکه استانی سیمای مرکز کرمان که با شعار همدلی برنامه های مختلفی برای طیف گسترده مخاطبان تولید و پخش می‌کند،با دو برنامه صبح بخیر کرمان و شب های کرمان به صورت ویژه به ولادت حضرت رسول اکرم(ص)،هفته وحدت و میلاد مسعود امام جعفر صادق (ع)می پردازد  که بخش های مختلف این برنامه عبارتند از: کلیپ،وله ،کارشناس،پیام های تبریک ارسالی بینندگان،پخش موسیقی که توسط خواننده در استودیو اجرا می شود،ارتباط بامراکزهرمزگان وزاهدان، دعوت از کارشناس مذهبی و میهمان، مسابقه پیامکی،گزارشهای متنوع از برپائی مراسم،نمایشگاهها و مجالس ویژه،وله و . . . می باشند. 

وی با بیان اینکه برنامه شبهای کرمان در هفته وحدت به صورت ویژه به این مهم می پردازد و برنامه های مذهبی ره عشق،برنامه های کودک و نوجوان نیز با بخش های مختلف با محوریت هفته وحدت تولید و پخش می شوند تصریح کرد:شبکه استانی صدای مرکز کرمان در ویژه برنامه‌های هفته وحدت محور‌ها و اولویت‌های گوناگونی مد نظر دارد که پخش سخنرانی در 5 برنامه 30 دقیقه ای با موضوع سیره نبوی در منابع شیعی،اهمیت وحدت بین شیعه و سنی،تولید بسته‌های کوتاه از حکایت‌ها و داستان‌هایی از سیره اخلاقی و بزرگواری پیامبر اکرم (ص)،تولید مصاحبه های مردمی مؤثر با موضوع :سیره اخلاق نبوی،شخصیت مردم داری پیامبر، ارتباط با مراکزی که اهل سنت بیشتری در آنها ساکن هستند،انتخاب موضوع با توجه به نام گذاری هفته،تبیین اهمیت همدلی و وحدت در بحث کارشناسی از جمله موضوعاتی هستند که در برنامه های خیابان جوانی،یک سبد سخن،کسی خونه هست،رادیو ها روشن ،ایشوم ،اهل آبادی سین جیم،حدیث روز، نسیم شرق، کتابخونه،عطر زیره ، کریمان و ادیبان و چراغ مطالعه با محوریت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) تولید پخش می شوند. 

علیرمضانی،همچنین بااشاره به اینکه در معاونت فضای مجازی مرکز کرمان نیز برنامه های ویژه آغاز ماه ربیع الاول (هفته وحدت ) شامل نماهنگ نبی رحمت،کلیپ های تصویری مکملی صدا وسیما و پرانتزباز،انیمیش های استاد مزن جوش،تریشو و دولخ،استوری موشن،پویش مردمی ویژه وحدت و کمیک موشن سردار وحدت می باشد گفت:معاونت خبر مرکز کرمان نیز با پخش مصاحبه های مردمی درباره سیره نبوی و هفته وحدت ،پوشش خبری مراسم ها ،کارهای انجام شده با محوریت هفته وحدت ،میلاد حضرت رسول (ص)و امام صادق(ع) در سطح استان،بارگزاری اخبار مربوط به آغاز ماه ربیع الاول در سایت خبرگزاری صدا وسیما و ارسال اخبار مکتوب با موضوع هفته وحدت به تهران به  این مهم می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها