مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران مطرح کرد

تلاش برای افزایش ظرفیت تولید در طرح اقدام ملی مسکن

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت

آزادسازی ۱۱۷ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ گفت با آزادسازی ۱۱۷ هکتار در «رامجین»، حجم آزادسازی‌ها در این شهرستان تاکنون به هزار هکتار رسیده است.
کد خبر: ۱۳۴۰۷۱۷
آزادسازی ۱۱۷ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغبه گزارش جام جم آنلاین البرز، شاپور صفری از ادامه مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در حوزه قضایی چهارباغ خبر داد و گفت: تعدادی از اراضی تغییر کاربری یافته که به صورت غیرمجاز انجام شده بود در روستای کهریزک بخش «رامجین» با حضور نماینده دادستانی، عوامل انتظامی و نیرو‌های جهاد کشاورزی چهارباغ اعمال قانون شدند.
وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز بوده است، ادامه داد: در این عملیات پنج مورد بنای در حال ساخت، ۹۵ مورد دیوارکشی، ۴۰ مورد دپوی مصالح، و ۹۰ مورد محوطه سازی، مجموعا به میزان ۱۱۷ هکتار آزادسازی شد.
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ ارزش اراضی آزادسازی شده را ۲۳۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون با اجرای مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز دادگستری استان در حوزه قضایی چهارباغ بیش از ۱۰۰۰ هکتار آزادسازی شده است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها