فیلم استرچ و عوامل موثر بر قیمت آن

فیلم استرچ از دیگر نایلون های پر کاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود. بسته بندی از جمله قسمت های مهم در حوزۀ فروش محصولات مختلف محسوب می شود. در واقع اهداف گوناگونی در امور بسته بندی اقلام نهفته است که می توان به عدم نفوذ رطوبت و آب به اقلام، عدم نفوذ گرد و غبار و آلودگی به محصولات، نگهداری و سهولت در امور حمل و نقل کالا و ... اشاره نمود.
کد خبر: ۱۳۳۹۰۹۲
بدین ترتیب شرکت های تولید کنندۀ پلاستیک های صنعتی با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته توانسته اند امکان تولید و فروش فیلم استرچ و دیگر نایلون های بسته بندی در حجم انبوه متناسب با نیاز بازار عرضه نمایند.
 
فیلم استرچ و عوامل موثر بر قیمت آن
ویژگی های فیلم استرچ

فیلم استرچ با عنوان نایلون استرچ نیز شناخته می شود. از مهمترین ویژگی رول فیلم استرچ می توان به داشتن خاصیت چسبندگی آن اشاره نمود. بدین وسیله می توان کالاها را با استفاده از پلاستیک استرچ با یکدیگر بسته بندی نمود و از نفوذ گرد و غبار به محصولات جلوگیری نمود. داشتن حالت شفاف، خاصیت کشسانی و الاستیکی از دیگر ویژگی های فیلم استرچ به شمار می رود و کاربرد آن را می توان در بسته بندی اقلام مختلف مشاهده نمود. با توجه به خاصیت چسبندگی این نوع پلاستیک، نحوۀ استفاده از آن برای عموم افراد راحت می باشد. به راحتی می توان از نایلون استرچ در صنایع مختلف چون صنایع تجهیزات چوبی، نساجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی، محصولات مواد غذایی و غیره استفاده نمود.    

قیمت فیلم استرچ به سطح کیفیت چسبندگی و ابعاد آن وابسته می باشد. بدین ترتیب مجموعه های صنعتی و غیر صنعتی متناسب با نیاز مجموعه، اقدام به خرید رول فیلم استرچ با قیمت مناسب می نمایند. به طور کلی تولید این نوع نایلون بسته بندی به دو صورت فیلم استرچ غذایی و فیلم استرچ پالت بند انجام می گیرد. در واقع سطح کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ هر کدام از دسته بندی ها متفاوت از یکدیگر مشخص می گردد.

در واقع جهت تولید فیلم استرچ غذایی از مواد پلی اتیلن درجه یک استفاده می شود و نکات بهداشتی در تولید آن رعایت شده است. این در حالی است که جهت تولید فیلم استرچ پالت بند استفاده از مواد پلی اتیلن درجه دو نیز جایز می باشد. پیش از اقدام برای خرید نایلون استرچ، در نظر گرفتن سطح کشسانی پلاستیک و داشتن استحکام بالا در برابر پارگی بسیار حائز اهمیت است.

کاربرد فیلم استرچ پالت بند

امروزه شرکت ناب پلاستیک با حجم انبوه تقاضا برای خرید نایلون استرچ روبرو می باشد و بدین ترتیب توانسته اند با موفقیت چندین سال خط تولید فیلم استرچ را در لیست خدمات مجموعۀ خود داشته باشند. تنوع محصولاتی که با نایلون فیلم استرچ بسته بندی می شوند بسیار است. با بهره گیری از مزایای فیلم استرچ پالت بند می توان حجم زیادی از کالاها را که بر روی پالت چیدمان نموده اند، در مدت زمان کوتاهی بسته بندی نموده و امکان حمل و نقل آسان محصولات را برای متصدیان راحت تر نمایند. با توجه به کاربرد گسترده ای که این نوع پلاستیک دارد، قیمت فیلم استرچ برای صنعت گران مقرون به صرفه خواهد بود.

با طراحی و تولید نایلون استرچ توانسته اند نگرانی های عظیم مرتبط با امور نگهداری، بسته بندی و جابجایی محصولات را در عصر تکنولوژی روز مرتقع سازند. همانطور که گفته شد، داشتن قابلیت کشسانی برای فیلم استرچ موجب شده تا بتوان چندین برابر نایلون را کشیده و جهت بسته بندی اقلام استفاده نمایند و این مسئلۀ مهم میزان کیفیت نوع نایلون استرچ را می رساند. امروزه صنایع مختلف می توانند با استفاده از این نوع پلاستیک بسته بندی منعطف، کالاهای زیادی را بر روی پالت به طور همزمان بسته بندی نمایند و این چنین در زمان و هزینه های بسته بندی به میزان قابل توجهی صرفه جویی نمایند. در واقع قیمت فیلم استرچ متناسب با کارایی عمدۀ آن در حوزۀ بسته بندی برای کارفرمایان ناچیز است و با استفاده صحیح از این نوع پلاستیک می توانند صرفه جویی مالی را برای مجموعۀ خود فراهم سازند.

نحوۀ استفاده از فیلم استرچ

جهت استفاده از فیلم استرچ می توان به روش دستی و ماشینی اقدام نمود. در واقع جهت بسته بندی اقلام در حجم اندک می توان از دستگاه دستی بسته بندی فیلم استرچ استفاده نمود. با استفاده از این دستگاه می توان با دقت کامل بسته بندی کالاهای کوچک را انجام داد. این در حالی است که بسته بندی در حجم انبوه نیاز به ماشین آلات بسته بندی صنعتی است که امکان بسته بندی اقلام را با نایلون استرچ در مدت زمان کوتاه فراهم می سازد.

متناسب با سطح کار تولید و بسته بندی اقلام، می توانید مناسب ترین روش را انتخاب نموده و به واسطۀ آن فرآیند بسته بندی استرچ را در مدت زمان کوتاه انجام دهید.

در همین راستا شرکت ناب پلاستیک تلاش نموده متناسب با استانداردهای بین المللی فیلم های استرچ را تولید و روانۀ بازار نماید. بدین وسیله مورد استفاده با دستگاه استرچ دستی و ماشینی باشند. البته لازم به ذکر است که این مسئله تأثیر مستقیم بر قیمت فیلم استرچ خواهد داشت.

مزایای عمدۀ فیلم استرچ

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، اهداف و مزایای متعددی در پس زمینۀ تولید و کاربرد فیلم استرچ وجود دارد.

سهولت در حمل و نقل، چیدمان راحت اقلام در طبقات، بسته بندی اقلام با وزن سبک، افزایش سرعت پروسۀ بسته بندی کالاها، استحکام بخشیدن به کالاها در برابر ضربه و خراشیدگی، حفظ محصولات در برابر نفوذ گرد و خاک، داشتن خاصیت ضد الکتریسیته ساکن، داشتن طول مناسب و رعایت در پیچش رول فیلم استرچ، عایق بندی محصولات در برابر نفوذ رطوبت و آب، داشتن خاصیت کشسانی با چسبندگی بالا، داشتن شفافیت، کاهش هزینه های حمل و نقل و بسته بندی محصولات و افزایش طول عمر کالاها از جمله مزایای عمدۀ نایلون استرچ به شمار می روند.

از این رو شرکت ناب پلاستیک در سطح کشور اقدام به تولید و فروش فیلم استرچ در ابعاد استاندارد و همچنین سفارشی متناسب با نیاز مشتریان نموده اند. بدین ترتیب کارخانجات و مجموعه هایی که نیاز به خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان دارند، می توانند به طور مستقیم از طریق واحد فروش ناب پلاستیک سفارش خود را ثبت نمایند و به صورت کاملاً تضمین شده در محل سفارش خود را تحویل بگیرند.

در حالت کلی قیمت فیلم استرچ به ضخامت، میزان استحکام کششی و سایز رول از نظر عرض و طول نایلون استرچ بستگی دارد. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند متناسب با سایز و نوع اقلام، پلاستیک استرچ را با ضخامت مورد نظر تهیه نموده و یا متناسب با سایز و ضخامت مورد نیاز از طریق شرکت های تولید کننده با قیمت ارزان سفارش دهید. با خرید فیلم استرچ سفارشی می توان متناسب با نوع کالایی که قصد بسته بندی مجزا و یا همراه با پالت دارید، رول نایلون استرچ را تهیه نموده و با استفاده از ابزارآلات دستی و یا ماشین آلات پیشرفته فرآیند بسته بندی اقلام را با دقت بالا و سرعت عمل خوب انجام داد.
 
فیلم استرچ و عوامل موثر بر قیمت آن
به طور کلی جهت استعلام فیلم استرچ می توانید با مرکز فروش ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید. بدین ترتیب کارخانجات و شرکت هایی که در حوزۀ تولید و بسته بندی محصولات در سطح کشور فعالیت می کنند، می توانند به صورت تلفنی و اینترنتی نیز سفارش مورد نظر خود را با قیمت ارزان ثبت نمایند و در محل دریافت کنند.

https://naabplastic.com/
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها