تعیین نرخ لبنیات توسط واسطه ها

رئیس اتحادیه لبنیات لرستان گفت: نرخ لبنیات در استان به دلیل کم کاری برخی ارگانها ، توسط واسطه ها تعیین می شود.
کد خبر: ۱۳۳۸۶۲۷
تعیین نرخ  لبنیات توسط واسطه هابه گزارش جام جم آنلاین لرستان: رضا علی تیموری افزود: جهاد کشاورزی استان قیمت گذاری شیرخام را به تعویق می‌اندازد که این کم کاری و عدم نظارت سبب افزایش قیمت می شود. همین کم کاری جهاد کشاورزی باعث تعیین قیمت این محصول لبنی توسط واسطه‌ها می‌شود.
 
 
وی ادامه داد: هفته گذشته جلسه‌ای با موضوع قیمت گذاری لبنیات برگزار شد ولی تاکنون هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفت و مدیران جهاد کشاورزی این کار را به روزهای بعد موکول می‌کنند.

تیموری اظهار کرد: تاکنون ۱۰ جلسه برای تعیین نرخ شیر برگزار شده اما متاسفانه هیچ نرخ گذاری در این جلسات انجام نمی‌شود که این کم کاری ها از سمت جهاد کشاورزی، معاونت غذا و دارو، دامپروری و بخش جمع آوری شیر است.

وی تصریح کرد: هر حال جمع آوری شیر بر عهده جهاد کشاورزی بوده و باید از افزایش قیمت این محصول لبنی جلوگیری شود.
 
رئیس اتحادیه لبنیات لرستان ادامه داد: اگر این روند ادامه داشته باشد هر روز باید شاهد افزایش قیمت و کاهش کیفیت و کم فروشی باشیم.
 
وی افزود: در حال حاضر هیچ کمبودی در بحث شیر وجود ندارد ولی در نبود نظارت ها، دلالان، بازار را آشفته تر کرده است و هر روز نرخ گذاری های جدیدی انجام می شود.
 
تیموری گفت: دامداران به بهانه گرانی و کمبود علوفه و نیز عدم حمایت‌های دولت، به طور خودسرانه اقدام به افزایش قیمت شیرخام کرده‌اند.
 
وی بیان کرد: اگر نظارتی از سمت تعزیرات وجود داشته باشد و با گرانفروشی در ماست بندی ها و کارخانه های تولیدی برخورد کند، قیمت ها متعادل تر می‌شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها