مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

به 5 روستای محروم شهرستان زنجان آبرسانی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

نذر آب زنجانی ها به مقصد رسید

کمک‌های خیران و مردم نوعدوست استان زنجان در قالب طرح نذرآب ۴ ، به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال برای هموطنان شهرستان نهبندان در خراسان جنوبی رسید.
کمک‌های خیران و مردم نوعدوست استان زنجان در قالب طرح نذرآب ۴ ، به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال برای هموطنان شهرستان نهبندان در خراسان جنوبی رسید.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۸۲

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، دکتر سید قاسم موسوی در مراسم رونمایی از کمک های معیشتی دومین کاروان نذر آب۴ در شهرستان نهبندان، اظهار داشت: امروز جمعیت هلال احمر به کمک نیروهای داوطلب و خیرین به کمک مردم و رفع مشکلات زیستی خانوارهای مناطق محروم درگیر خشکسالی آمده است.

وی با اشاره به نصب و راه اندازی دو دستگاه تصفیه  در روستاهای مهل آباد و رومه شهرستان نهبندان طی اجرای طرح نذر آب4، افزود: اجرای یک خط لوله به طول یک هزار و 200 متر، توزیع 17 هزار آب معدنی و هشت تانکر آبرسان از دیگر خدمات ارائه شده در این طرح است.

موسوی با بیان اینکه 300 بسته معیشتی، 500 ثوب لباس و 150 بسته لوازم التحریر نیز در مناطق محروم شهرستان نهبندان توزیع شده است، گفت: در مجموع نزدیک به 600 میلیون تومان اعتبار برای ارائه این خدمات هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در طی اجرای طرح ملی نذر آب 4 در شهرستان نهبندان حدود 200 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه نیروهای داوطلب پایه و اساس جمعیت هلال احمر هستند، افزود: جمعیت هلال احمر برای کاهش آلام مردم دچار خشکسالی استان در سال‌های اخیر در قالب طرح «نذر آب» طرح توزیع تانکر آب و سبد غذایی را به اجرا در آورده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها