ممنوعیت تردد مسافربرهای شخصی ، بدون برچسب

ایسنا: معاون ترافیک شهردار تهران جزییات و نحوه توزیع برچسب مسافربرهای شخصی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۳۷۴۸

هاشمی تشکری گفت: تاکنون کار ثبت نام 51هزار و 278نفر در طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی به طور کامل به پایان رسیده است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده ، کار توزیع برچسب مسافربرهای شخصی از روز شنبه 22اردیبهشت امسال آغاز و تا 31اردیبهشت به پایان می رسد.
معاون ترافیک شهردار تهران درخصوص نحوه توزیع برچسب مسافربرهای شخصی گفت : کار توزیع برچسب ها براساس حروف الفبا و اول نام خانوادگی متقاضیان انجام می شود.
وی تصریح کرد: اطلاعیه توزیع این برچسب ها از طریق رسانه های جمعی ، شعب پیک بادپا و سامانه شهرداری تهران به نشانی الکترونیکی www.tehran.irدر اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
معاون ترافیک شهردار تهران ، علت تاخیر در توزیع برچسب ها را از قول ستاد ساماندهی مسافربرهای شخصی ، آماده نبودن هولوگرام های آنها عنوان کرد و گفت: شهرداری تهران با توجه به تاخیر رخ داده ، بیش از این نمی تواند منتظر برچسب ها بماند، بنابراین از روز شنبه کار توزیع برچسب ها را در تهران شروع می کند.
وی با اشاره به این که شهرداری تهران اولین شهرداری کشور بود که نسبت به ثبت نام از مسافربرهای شخصی اقدام کرده است ، گفت: به این ترتیب تهران اولین شهری خواهد بود که مسافربرهای شخصی آن برچسب می گیرند.
معاون ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بدیهی است پس از پایان توزیع برچسب ها، ماموران راهنمایی و رانندگی با مسافربرهای شخصی بدون برچسب برخورد خواهند کرد.
مهندس صادقی مجد، مسوول ستاد شناسایی و ساماندهی مسافربرهای شخصی نیز گفت: در مرحله اول کارشناسایی و ساماندهی مسافربرهای شخصی از 183هزار مورد ثبت نام به عمل آمده ، اطلاعات و شرایط 159هزار و 458نفر در مرحله اول پذیرفته شد.
وی افزود: اطلاعات داده شده از سوی مسافربرهای شخصی در اختیار سازمان تاکسیرانی یا شهرداری ها قرار می گیرد که این اطلاعات با پروانه موقت 6ماهه تحویل مسافربرها می شود.
مسوول ستاد شناسایی و ساماندهی مسافربرهای شخصی گفت: به محض تکمیل پروانه و مشخص شدن خودروها، پروانه کار این خودروها تحویل می شود و پس از اعطای پروانه مشخصات تایید شده برای ستاد جهت دریافت برچسب و کارت هوشمند ارسال می شود.
وی افزود: شناسایی شرکتهای حمل و نقل عمومی درون شهری و تعاونی های حمل و نقل عمومی ، موسسات کرایه اتومبیل ، تاکسی تلفنی ها، آژانس های حمل و نقل عمومی و مسافربرهای شخصی برون شهری مرحله دوم کار این ستاد است و با توجه به فراخوانی که صورت گرفته است تا 20اردیبهشت فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند و نیروی انتظامی در تیرماه از تردد مسافربرهای بدون پروانه و برچسب جلوگیری می کند.
تمدید مهلت ثبت نام آژانس های تاکسی تلفنی مهلت ثبت نام آژانس های تاکسی تلفنی ، شرکتهای حمل و نقل شهری ، موسسات اتومبیل کرایه و مسافربرهای شخصی بین شهری در طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی تمدید شد.
ستاد ساماندهی مسافربرهای شخصی به دنبال استقبال شاغلان مذکور، مهلت ثبت نام در طرح ساماندهی را تا تاریخ پنجشنبه 20اردیبهشت تمدید کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها