«جام‌جم» از قاچاق پوشاک به کشور گزارش می‌دهد

کت قاچاق لباس، تن کیست؟

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران خبر داد؛

کشف محموله قاچاق پوشاک در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محموله های خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال که در یک منزل ویلایی متروکه دپو شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۶۹۰۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ علی ولی پور گودرزی از کشف محموله‌های خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال که در یک منزل ویلایی متروکه دپو شده بود، خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مطلع شدند، فردی با استفاده از چندین خودروی قاچاق بر، قصد انتقال محموله‌ های پوشاک قاچاق به مخفیگاهش را دارد تا در فرصت مناسب به عرضه این محموله‌ها بپردازد.

وی به شناسایی مخفیگاه متهم در رصدهای اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: در چندین عملیات پلیسی در نهایت مشخص شد که متهم محموله‌ های قاچاق را در منزل ویلایی متروکه‌ای در محدوده خیابان شهید بخارایی دپو می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی از این مکان ادامه تا اینکه مأموران مطمئن شدند که کلیه محموله‌ های قاچاق به این مکان انتقال یافته است.

این مقام انتظامی به کشف ۱۲ هزار و ۳۹۲ ثوب پوشاک زمستانی بچه گانه و ۸۲ جفت کفش فاقد مجوزهای گمرکی اشاره کرد و ابراز داشت: در این رابطه مالک این اموال نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات کارآگاهان به این پلیس انتقال یافت.

وی ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها