کم‌کاری متولیان فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: متولیان فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف کم کاری داشته اند.
کد خبر: ۱۳۳۵۹۶۲
کم‌کاری متولیان فرهنگی در حوزه حجاب و عفافبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی افزود: در سطح شهر خرم‌آباد در ظاهر شاهد رویدادهایی هستیم که اگر کلیه دستگاه‌های مربوطه به‌وظیفه خودشان عمل می‌کردند شاهد ظواهری که با فرهنگ دینی، اسلامی و شرعی ما سازگار نیست، نبودیم.
 
وی ادامه داد: اگر کلیه دستگاه‌های فرهنگی و نظارتی به وظیفه خودشان به‌خوبی عمل می‌کردند و در بحث نظارت و صدور مجوزها بیشتر دقت می‌شد شاهد برخی اتفاقات در برخی اماکن نبودیم.
 
 حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه ریشه بسیاری از مشکلات کنونی کشور عدم توجه به فرهنگ است، تصریح کرد: رویدادهایی که در مسائل اقتصادی با آن‌ها روبرو هستیم و مشکلاتی که در مباحث معیشتی برای مردم وجود دارد نباید ما را از مسائل فرهنگی و دینی غافل کند.
 
وی بیان کرد: در کشور جهت نظارت‌ها و رعایت عفاف و حجاب قانون کم نداریم بلکه در اطلاع‌رسانی، معرفت‌افزایی و اجرا باید دقت کنیم.
 
نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: وضع قوانین در حوزه حجاب و عفاف باید ضمانت اجرایی داشته باشد و بهبود وضعیت فرهنگی کمک کند، صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها در ارائه الگوی فرهنگ ایرانی و اسلامی نقش کم‌نظیری دارند.
 
وی ادامه داد: اگر دستگاه‌های نظارتی و فرهنگی در کنار یکدیگر باشند و دست در دست هم بدهند در طولانی مدت شاهد وضعیت بهتری در حوزه فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف و رعایت ظواهر اسلامی در جامعه خواهیم بود.
 
امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: تمام افراد جامعه در خصوص ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش دارند، مسائل فرهنگی باید در اولویت‌های نخست قرار گیرد و نباید به آن به‌عنوان یک برنامه جانبی نگاه کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها