نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: افرادی که خود را دلداده نظام می‌دانند باید مطالبات مردم را با رعایت اخلاق و مستند برآورده کنند.
کد خبر: ۱۳۳۶۷۶۸
برآورده کردن مطالبات مردم با رعایت اخلاق و مستند به گزارش جام جم انلاین لرستان: حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: مردم آرمان های اسلامی را می شناسند، به آن علاقه دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند بنابراین باید پرچم آرمان خواهی، عدالت خواهی و مطالبه گری طبق بیانیه گام دوم انقلاب برافراشته باشد در غیر اینصورت افرادی روی کار خواهند آمد که به مردم ضربه می‌زنند.
 
وی ادامه داد: نمونه آن را سالیان گذشته در کشور مشاهده کردیم ‌که افرادی با شعار عدالت خواهی آمدند اما از مسیر اصلی منحرف شدند، افرادی که خود را دلداده نظام می‌دانند باید مطالبات مردم را با رعایت اخلاق و مستند برآورده کنند.
 
حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد:ارهبری عنوان کرده‌اند در مورد عدالت اجتماعی عقب ماندگی داریم هرچند که تحریم ها و عوامل دیگر دخالت دارند اما بخشی مربوط به سودخواهی برخی از افراد است.
 
امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: آرمان خواهی، مطالبه گری و عدالت خواهی از تریبون نماز جمعه همواره اعلام می‌شود و در این مسیر مستحکم خواهیم ایستاد که البته در این مسیر باید از تخریب، افترا، لعن، نفرین و بدخواهی اجتناب و بر اساس اخلاق رفتار شود.
 
 حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: اکنون کشور با تغییرات دولت جدید مواجه است؛ هدف انبیای الهی، بعثت نبی اکرم و به دنبال آن امام راحل و مقام معظم رهبری رسیدن به آرمان های اسلامی است‌.
 
وی گفت: ایمان به خدا و مبانی معرفتی عصمت و طهارت در جامعه‌، عدالت خواهی و پیشرفت در تمامی زمینه ها، مستحکم، مستقل و قوی بودن در مقابل زورگویان بخشی از جامعه آرمانی انقلاب اسلامی است.
 
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: رسیدن به این آرمان ها با تلاش و کوشش محقق می‌شود و اکنون مردم لرستان بیش از گذشته به آرمان خواهی نیازمند هستند چراکه از فساد، مفسد، تبعیض و از رابطه ظالم و ظلم پذیری متنفر می باشند و از خدمتگزاری، محرومیت زدایی و اتکا به قدرت داخلی استقبال می‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: در طول این مدت افرادی خواستند از طریق روابط پست بگیرند اما شاهد مطالبه گری مردم بودیم اکنون نیز شنیده می‌شود عزل و نصب هایی قرار است صورت گیرد که باید از این اقدام خودداری و اقدامات با دقت لازم انجام شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها