رئیس مجمع نمایندگان استان همدان مطرح کرد:

کوتاهی در تامین منبع پایدار آب همدان

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: یکی از مسائل اساسی مردم، مشکل آب است که پس از ۱۷ سال از سفر مقام معظم رهبری به همدان و درخواست و دستور ایشان مبنی بر تامین منابع پایدار آب، کوتاهی صورت گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۵۱۳۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اشتغال از اولویت‌های اصلی مردم همدان است و در طول یک سال و نیم گذشته اشتغال از سوی ما مورد پیگیری قرار گرفت و سرکشی از واحدهای تولیدی استان انجام شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه واحدهای تولیدی در استان در مدت اخیر، راه‌اندازی شده ایت است، افزود: در این مدت رایزنی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای بازگشایی مجدد برخی واحدها انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی از مسائل اساسی مردم، مشکل آب است که پس از ۱۷ سال از سفر مقام معظم رهبری به همدان و درخواست و دستور ایشان مبنی بر تامین منابع پایدار آب، کوتاهی صورت گرفت.

حجت الاسلام فلاحی بیان کرد: آبرسانی از سد تالوار که در طول مدت اخیر مورد پیگیری بود، انجام نشد و پس از مدت‌ها مشخص شد که آب این سد حاوی آرسنیک بوده و آشامیدنی نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان  با بیان اینکه مسیر آبرسانی به همدان تغییر کرده است، و امیدواریم با مشکلات فعلی، تا نیمه مهرماه با کمبود جدی آب مواجه نشویم، گفت: مسئولان باید پاسخ دهند که چرا پس از ۱۷ سال منابع پایدار آب در همدان تامین نشده است.

وی با اشاره به اینکه، دولت انقلابی مدیران جهادی و انقلابی می‌خواهد، تصریح کرد: پرونده تخلفات برخی از مدیران به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه رزومه افراد پیشنهادی ی مدیریت ارشد استان در حال بررسی است، افزود: هیچ‌یک از اسامی مطرح شده در فضای مجازی مدنظر ما نیستند و در حال حاضر رزومه ۱۵ نفر در حال بررسی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه شهر همدان با نظرات غیر کارشناسی اداره شده و میلیاردها تومان سرمایه مردم در این شهر هدر رفته است، بیان کرد: اگر قرار باشد این مسائل در مراجع قضایی بررسی شود افراد بسیاری باید پاسخگو باشند.

وی در ادامه با اشاره به طرح جامع شهری  گفت: این طرح بر اساس نظرات تخصصی کارشناسان و صاحب‌نظران بررسی شده است.

حجت الاسلام فلاحی عنوان کرد: طرح جامع از سوی مسکن و شهرسازی رد شده است و قرار نیست طرحی تایید شود که اموال بیت‌المال را هدر دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: طرح بین‌المللی بازیافت هواپیما در همدان از طرح‌های خوبی است که توسط استان سمنان نیز در حال پیگیری است و اجرای این طرح نیازمند تامین زمین است اما هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

وی با بیان اینکه مقابل مدیری که ترک کار کرده، سکوت نخواهم کرد،افزود: منافعی در شهر همدان ندارم که به دلیل این منافع، کوتاهی کنم.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه آمار اشتغال در استان معماست و آماری که پیش از این اعلام شد متناقض است، گفت: این موضوع مشکلاتی را در راستای منافع استان ایجاد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها