رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

خون شهدا و قلم علما، عامل اصلی اعتلای جامعه است

تبریک و توصیه حجت الاسلام فلاحی، به اعضای شورای ششم شهر همدان

حجت الاسلام فلاحی،نماینده مردم همدان و فامنین طی پیامی به اعضای شورای ششم شهر همدان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۳۰۵۴۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، پیام تبریک و توصیه های حجت الاسلام فلاحی، نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به اعضای محترم شورای ششم شهر همدان به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

شوراهای شهر از ابزار جامعه مدني بوده که پس از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي، با عنايت به تاکيدات قرآن کريم و سيره اهل بیت عصت و طهارت علیهم السلام و نيز با توجه به ضرورت اجراي سيستم عدم تمرکز و وجود سازمانهاي محلي، تشکيل آنها به درستی مورد توجه واقع شد و با اختصاص چند اصل از قانون اساسي، پس از چند سال وقفه، از سال 1377 تشکیل شدند. نیک می دانید شوراها با توجه به مفاد قوانین نظیر قانون اساسي از سه رسالت تصميم گيري، نظارت، مشورت و همکاري برخوردارند.
اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضا محترم شورای اسلامی پنجم، با تبریک به اعضای محترم شورای اسلامی ششم شهر همدان، امید آن دارم که منتخبان مردم در این شورای انقلابی با توجه به اصولی چون برنامه محوری، قانون مداری، نظارت پذیری، تعهد، امید و واقع نگری و با رویکرد بهبود فرآیندها، توسعه نظام الکترونیک، توجه به تعریف پروژه های دقیق و کارشناسی و مردم محوری در راستای بهبود وضعیت مدیریت شهری گام بردارند.
از مهمترین دغدغه های مردم در مجموعه مدیریت شهری، بهره مندی بیشتر شهرداری از افراد توانمند، با دانش، متعهد و با تجربه و نیز حذف برخی کاستی ها در برخی زیرمجموعه های شهرداری خصوصاً در واحد های مرتبط با کنترل ساختمان، صدور پروانه و پایانکار است که طولانی بودن مدت زمان صدور پروانه و پایان کار را در پی داشته است. علاوه بر این، عدم توجه به انواع پیامدهای احتمالی اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و بهداشتی ناشی از اجرای طرح ها و پروژه ها در مناطق شهری، می تواند معضلاتی جدی برای شهروندان ایجاد نماید. از این رو لازم است اعضای محترم شورای ششم در سیاست گزاری های خویش از کسب بیشترین فایده در قبال هزینه‌های محدود صورت گرفته از بودجه عمومی، اطمینان یافته و به ارزیابی دقیق پیامدهای احتمالی پروژه های تعریف شده کنونی و آتی بپردازند. امروزه در سطح دنیا، فقدان مطالعات و ارزیابی‌های اجتماعی و فرهنگی طرح‌ها و پروژه‌های شهری با توجه به نوع ارزش‌ها و هنجار‌های اجتماعی جامعه، موجب بروز تغییرات نامطلوبی در بسیاری از جوامع شهری به‌ویژه شهر‌های بزرگ شده است که بلاشک، شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان نیز از این مسأله استثنا نبوده و نیست.
در خاتمه از خداوند منان توفیق روز افزون منتخبان مردم را در شورای ششم اسلامی شهر همدان که تلفیقی از جوانان متخصص و انقلابی و پیشکسوتانی ایثارگر، خوشنام و پاک دست است، خواهانم.

احمدحسین فلاحی
نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها