رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد

پیشگیری از زمین‌خواری با سنددار کردن اراضی

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: سنددار کردن اراضی توسط اداره ثبت اسناد و املاک استان، اقدامی موثر برای جلوگیری از معضل زمین‌خواری است.
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: سنددار کردن اراضی توسط اداره ثبت اسناد و املاک استان، اقدامی موثر برای جلوگیری از معضل زمین‌خواری است.
کد خبر: ۱۳۳۵۰۸۹

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی،  در جلسه شورای قضایی استان زنجان، با بیان اینکه دوره جدید قوه قضاییه، دوره تحول و تعالی است، اظهار کرد: همه باید برای تحقق برنامه و سیاست‌های کلان قوه‌ قضاییه، پای کار بوده، اقدام عملی داشته باشند و این امر شدنی است.

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه مشترک شورای عالی قوه قضاییه و شورای قضایی استان‌ها به ریاست رئیس جدید قوه قضاییه، افزود: در این جلسه، رییس قوه قضاییه بر اجرای دستورالعمل و بخشنامه‌ها با جدیت و قوت در همه حوزه‌ها و مراکز استان‌ها تاکید داشت که استان زنجان در اجرای دستورهای رییس قوه قضاییه، اهتمام مضاعف خواهد کرد و انتظار ما از همه مدیران و اعضای شورای قضایی، همراهی و همکاری بر اجرای دقیق برنامه‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه صرف تشکیل جلسات بدون داشتن خروجی مثبت، معنا و ارزشی ندارد، ادامه داد: در استان زنجان اهتمام جدی برای پیگیری برنامه‌ها و سیاست‌های قوه‌ قضاییه وجود دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، مبارزه با فساد و زمین‌خواری را موضوعی مهم، مورد تاکید و اولویت‌دار قوه قضاییه اعلام و تصریح کرد: سنددار کردن اراضی توسط اداره ثبت اسناد و املاک استان، اقدامی موثر برای جلوگیری از معضل زمین‌خواری است که توجه و اهتمام به این مقوله باید در دستور کار اداره ثبت اسناد و املاک استان قرار گیرد.

صادقی‌نیارکی یادآور شد: از اولویت‌های استان، تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی، زندانی‌دار و دستور قرارهای بازداشت موقت است که پیگیری‌های لازم برای تسریع در امور و گزارش اقدامات باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه پایان شش ماهه اول سال قرار داریم و درخواست ما از سازمان‌های تابعه این است که ارزیابی برنامه‌ها را از حیث پیشرفت کاری و برنامه‌ریزی برای پایان سال برای بهره‌برداری ارائه کنند.
 
همچنین انتظار می‌رود تا پایان شهریورماه، شعب نامتعارف موجود در استان کاهش یابد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها