باافتتاح پروژه آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت:

بهره مندی مردم روستاهای فهرج از نعمت آب شرب سالم

بازدیدسردارسلامی از اجرای طرح شهید سلیمانی درکرمان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به کرمان،ضمن بازدید از اجرای طرح شهید سلیمانی،مرکز ۱۶ ساعته خدمات جامع کرونایی ثارالله با ظرفیت خدمات دهی روزانه به ۳۰۰ نفرومرکزواکسیناسیون شهیدپورجعفری با ظرفیت پذیرش واکسیناسیون هزار و  500 نفر را افتتاح کرد. 
کد خبر: ۱۳۳۳۲۸۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار سلامی دربازدیداز طرح شهید سلیمانی گفت:اجرای طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا دستاوردها و موفقیت‌های خوبی به دنبال داشت و طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا تعطیل نشده بود،اما با رویکرد جدید و با شدت بیشتر با کمک گروه‌های جهادی و دیگر تیم‌ها فعالیت خود را از سرگرفته است.

سرلشکر سلامی افزود:تاکید و توصیه ما این است که نیروهای سپاه مشارکت خود را باوزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز واکسیناسیون ادامه دهند.

 سرلشکر حسین سلامی،همچنین  ضمن بازدید از بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نیروی زمینی سپاه کرمان در جمع خبرنگاران گفت:هدف از سفر به استان کرمان بازدید از نحوه مشارکت برادران ما در سپاه و بسیج در مدیریت و مهار بیماری کرونا است که متاسفانه به دلیل شیوع گسترده آن خصوصا در استان کرمان با ابتلاهای زیادی روبرو هستیم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:البته با زحمات کادر درمان در بخش بهداشت و درمان در روند واکسیناسیون خوشبختانه نسبت فوتی ها به نسبت ابتلاها نسبت پایین تری دارد.

وی با اشاره به فرمان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص سپاه و بسیج به عرصه اجرا توضح داد:هدف اساسی این است که طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام ظرفیت و بضاعت اجرا شود وامروز از بخشی از مراکز واکسیناسیون کرمان بازدید کردیم و در نهایت اینجا که بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نیروی زمینی سپاه هست کار ارزنده ای صورت گرفته و موفق شده اند تقریبا 64 تخت به تختهای متعلق به بیماران کرونایی اضافه کنند و بیش از 70 درصد تخت های این بیمارستان به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ابتکار بیمارستان فاطمه الزهرا(س) در اجرای امداد اجتماعی به بیماران کم بضاعت عنوان کرد:در طرح شهید سلیمانی و رجوع به خانه ها ابتکار خوبی در کرمان انجام شده که اکیپ های موتورسواری را شکل دادند و این ها نیازهای خانواده هایی که کم توان هستند از نظر خرید دارو و موارد دیگری را انجام می دهند و تلاش دارند یک امداد اجتماعی را در این پدیده رقم زنند.

وی خاطرنشان کرد:امیدواریم با مشارکت مردم و بسیج و سپاه و بیمارستانها و مراکز علوم پزشکی بتوانیم از این اوج بیماری مرحله پنجم هم عبور کنیم تا با گسترش واکسیناسیون و رعایت پروتکلها بتوانیم به تدریج بر این بیماری به شکل قابل قبولی غلبه کنیم.

سردار سلامی،د‌رخصوص آخرین وضعیت واکسن نوراگفت:این واکسن در مرحله اول تست بالینی موفقیت‌آمیز بود و انشاءالله وارد فاز دوم آزمایش‌های بالینی شده‌ایم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها